باحمایت بانک ایران زمین صورت گرفت؛

برگزاری همایش همدلی ورزشکاران بوستان های شهر کرمان

استاندارکرمان گفت:درسفر ریاست جمهوری به استان،اعتبارات خوبی در حوزه ورزش و جوانان به ویژه برای تکمیل پروژه‌ها مصوب شد که موجب ارتقای این حوزه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۳۰۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار،در دیدار مدیرکل، معاونان ومسئولان واحدهای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان  با وی اظهار داشت:ورزش و جوانان حوزه پرکار واثرگذاری است وبه واسطه ارتباط با قشر جوان،اهمیت بیشتری دارد. 

وی گفت:در سفر ریاست جمهوری به استان،اعتبارات خوبی در حوزه ورزش و جوانان به ویژه برای تکمیل پروژه‌ها مصوب شد که موجب ارتقای این حوزه خواهد شد. 

استاندار کرمان عنوان کرد:باشگاه‌های ورزشی زیر نظر شرکت‌های اقتصادی هزینه خوبی را در استان انجام می‌دهند و پیگیر خواهیم بود که این اقدامات با هماهنگی انجام شود.

فداکار،تصریح کرد:در تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه‌ای با باشگاه‌های ورزشی وشرکت‌های بزرگ اقتصادی،باشگاه در حوزه‌های خاص ازجمله استعدادیابی‌،برگزاری دوره‌ها و پروژه‌ها‌ سرمایه‌گذاری کنند. 

 
وی،افزود:شرکت‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی باید سهم ورزش در تمام رشته‌ها و نقاط استان را بینند. 

استاندار کرمان با اشاره به تاخیر برگزاری جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک گفت:از وعده تقدیر و تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی استان کرمان زمان زیادی گذشته و باید سریعتر انجام گیرد.


فداکار،ابراز داشت:با پیگیری‌های متعدد،بخشی از این پاداش تامین شده و به زودی از مدال آوران استان تجلیل می‌شود.  
 
میثم پاریزی،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه،سرانه ورزشی استان بامیانگین کشور برابراست،گفت: گستردگی استان و پراکندگی جمعیت کار را سخت می‌کند. 

وی با بیان اینکه 10 پروژه ورزشی در استان برای هفته تربیت بدنی آماده افتتاح شده است،عنوان کرد:پروژه ورزشی تفریحی در منطقه دلفارد با 200 میلیارد تومان اعتبار و مجموعه سوارکاری در زرند با 15میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آماده است و تلاش داریم با حضور وزیر ورزش افتتاح شوند. 

پاریزی،همچنین از حضور 53 تیم کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر نام برد و گفت:230 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای استان کرمان در حوزه ورزشی بود که پروژه های نیمه تمام را در آن داریم. 

مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت:برنامه‌های مناسبتی زیادی داریم و این ظرفیت‌ها باید تقویت شوند. 

وی ابرازداشت:چترحمایتی ما باید روی سر ورزشکاران بومی باشد، بنگاه‌های اقتصادی آن چنان که باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه ورزش به طور هماهنگ عمل نمی‌کنند و با این روش ما نمی‌توانیم سیاست‌های ورزش استان را پیگیری کنیم.

پاریزی،ابرازداشت:بخشی ازاعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استاندارتامین شده ودر هفته آینده امیدواریم بتوانیم مراسم را برگزارکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها