مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

برای پایداری گاز در فصل سرما آمادگی داریم

طی آئینی و با حضور نماینده حوزه جنوب استان در مجلس، فرماندار ویژه دهلران، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان محلی، مشعل گاز در روستاهای تختان و آگره‌بید بخش میمه شهرستان دهلران روشن شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۳۰۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این آیین گفت: برای گازرسانی به دو روستای تختان و آگره‌بید از توابع بخش میمه شهرستان دهلران و ۱۲ واحد صنعتی مسیر، بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

محمود کشاورز با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستاها بیش از ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، افزود: برای گازرسانی به این روستاها و واحدهای صنعتی، ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

وی با بیان اینکه توپوگرافی خشن این مناطق دلیل زمانبر بودن گازرسانی به این مناطق بوده‌است، اظهار داشت: با توجّه به محرومیت این روستاها و شروع فصل سرما، تلاش شد در زمان مقرر عملیات اجرایی گازرسانی به اتمام برسد.

کشاورز با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی و رساندن سوخت پاک در مناطق روستایی این استان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، کار گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به اتمام برسد، افزود: با گازرسانی به مناطق روستایی استان، گذشته سخت آنان در تاُمین سوخت و انرژی به فراموشی سپرده شده است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای خربزان بالا و پایین شهرستان دهلران با ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی و با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.


همچنین نماینده حوزه جنوبی استان در این مراسم از گازرسانی به مناطق مختلف استان بخصوص حوزه جنوبی استان قدردانی کرد و گفت: آحاد مختلف مردم حق دارند از همه امکانات زیرساختی رفاه و آسایش مناسب برخوردار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها