بخشی از مشکلات زمین ایثارگران با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان تعیین تکلیف و بررسی شد.
بخشی از مشکلات زمین ایثارگران با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان تعیین تکلیف و بررسی شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۹۹

هرمزگان-جام جم انلاین-بخشی از مشکلات زمین ایثارگران با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان تعیین تکلیف و بررسی شد.

 

در جلسه‌ای با حضور احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان و تنی چند از جانبازان 70 درصد برگزار شد، بخشی از مشکلات زمین ایثارگران تعیین تکلیف و بررسی شد.

 

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح خدمات ارزنده ایثارگران، گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم به هر طریقی مشکل آنان را برطرف کنیم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص واگذاری زمین به جامعه ایثارگری، گفت: طی یکسال گذشته فعالیت‌های مؤثری در راستای واگذاری زمین به ایثارگران صورت گرفته است، لیکن باید با تلاش و همدلی بیشتر، ادامه واگذاری‌ها را تا سال آینده به پایان برسانیم.
 
 
ناوکی با اشاره به مشکلات بعضی از فرزندان شهدای متقاضی زمین، خواستار تعیین و تکلیف این عزیزان در مناطق مناسب شد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت سایر مسئولان مشکل زمین جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی نیز رفع شود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان نیز با بیان اینکه همه ما مدیون جامعه شاهد و ایثارگر هستیم، گفت: رفع مشکلات ایثارگران در اولویت است، لیکن در زمینه‌های مطرح شده مشکلات آنان را پیگیری و تا رسیدن به نتیجه نهایی با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری خواهیم کرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها