کوشکی، عضو هیات‌علمی دانشگاه‌تهران در گفتگو با «جام‌جم» مطرح کرد

برخی افراد، نان و نمک ایران را خوردند، اما نمکدان شکستند

محمدصادق کوشکی در گفتگو با جام‌جم درباره سکوت برخی خواص در اتفاقات اخیر و نحوه برخورد نظام با عناصر تحریک کننده حوادث اخیر تصریح کرد: کسانی که موجب تحریک نوجوانان و جوانان شدند و با ابراز و اظهارنظر‌های خود در فضای مجازی، اغتشاش‌ها را گسترده کردند، کسانی نیستند که بگوییم ناآگاهانه دست به چنین اقداماتی زدند و متاسفانه باید گفت بخش زیادی از این افراد، نان و نمک جمهوری اسلامی را خوردند و بار‌ها دیدیم که نمکدان شکستند.
کد خبر: ۱۳۸۳۴۲۳
به گزارش جام جم آنلاین، عضو هیات علمی دانشگاه تهران اضافه کرد: برخی افراد که شهرت آن‌ها برآمده از رسانه‌های ملی، قهرمانی ورزشی و دنیای سینماست و در نهایت از پول بیت‌المال ارتزاق کردند در لحظات حساس دست در دست دشمن گذاشتند. وی ادامه داد: همچنین کسانی هم بودند که از قبل آمادگی فرار داشتند و در جریان وقایع اخیر سمپاشی‌های زیادی کردند و بر آتش اغتشاش سوخت ریختند و بعد از فروش اموال خود عامدانه با دشمن همکاری کردند و با فرار از کشور از چنگال عدالت گریختند. کوشکی با بیان این‌که در دهه اول قرن فعلی با براندازان جدیدی روبه‌رو هستیم، عنوان کرد: در چهار دهه گذشته ما شاهد دشمنی و توطئه‌های جریان‌های معاند، منافق و تجزیه‌طلب بودیم و الان هم شاهد ظهور برانداز‌هایی هستیم که دست در دست بیگانه دادند و ننگ وطن فروشی را خریدند. این‌ها کسانی هستند که نشستن سر سفره بیگانه و ارتزاق از آن را بر همراهی با اکثریت مردم ترجیح دادند و حتما قوه قضاییه باید با چنین افرادی برخورد قاطع داشته باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به این‌که موضوع فوت مهسا امینی اساسا بهانه‌ای برای آشوب بود و اغتشاشگران اصل جمهوریت و اسلامیت نظام را هدف قرار دادند، تاکید کرد: در همین یک‌ماه گذشته عناصر معاند سعی کردند با موضوع مهسا امینی آشوب درست کنند لذا دقت در اظهارات چند نفر از سرکردگان ضد انقلاب و کومله در تلویزیون‌های اپوزیسیون هم کاملا نشان می‌دهد که آن‌ها برای این اتفاقات کاملا زمان‌بندی داشتند.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها