رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:استفاده از هنر در فرایند پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم منجر به نتایج مطلوب خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۲۹۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی،در نشست بررسی روند برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی منطقه ای با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی افزود:با توجه به میزان پرونده های وارده به دستگاه قضایی،باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم گام های بلندی برداشته شود.

وی به لزوم همدلی و وفاق در راستای تحقق پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و ادامه داد:در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اقدامات فرهنگی خوبی از جمله در تولید یک فیلم سینمایی،برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی و ...انجام شده است.

وی تصریح کرد:استان کرمان استعدادهای هنری بسیار خوبی دارد و با استفاده از این استعدادها می توان تاثیرگذاری و ماندگاری اقدامات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم را افزایش داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به اجرای جشنواره تئاتر خیابانی در شهرستان جیرفت،گفت:این همایش در سال های گذشته نیز برگزار شده و اثرات بسیار خوبی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش خشونت برجای گذاشته است.

اصغر ستائی مختاری،رییس دادگستری جیرفت نیز بااشاره به اینکه 15 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی در این شهرستان ارسال شده است،گفت:جامعه هدف برای برگزاری این جشنواره نیز شناسایی شده اند و در کنار این جشنواره،کارگاه های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم نیز برگزار می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها