سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

گزارش پزشکی قانونی در مورد علت فوت مهسا امینی مورد تایید است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تایید نظریه پزشکی قانونی در مورد مرگ مهسا امینی گفت: این موضوع بهانه‌ای برای لندن نشینان و افرادی شد که اصل نظام را هدف قرار دادند، است تا با ایجاد اغتشاش، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دهند.
کد خبر: ۱۳۸۳۲۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، علی حدادی در گفت‌وگو با ایرنا در مورد بیانیه پزشکی قانونی در مورد مرگ مرحومه مهسا امینی گفت: بررسی‌های مختلفی در مورد این پرونده در ابعاد مختلف انجام شد و پزشکی قانونی هم به طور رسمی نظر خود را اعلام کرد نتیجه این بود که هیچ ضرب و شتمی از طرف نیروی انتظامی نسبت به مرحومه مهسا امینی وارد نشده است، این گزارش مورد تایید و استناد است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور وشوراها تصریح کرد: افراد آشوبگر با کشته‌ سازی‌ و تخریب‌،آتش زدن بیش از دهها خودرو آمبولانس، امنیت و سلامت مردم که مهمترین مولفه زندگی است را به خطر می‌اندازد.

نماینده مردم البرز بیان داشت: در این تجمعات افرادی هدفدار، آموزش دیده و با برنامه‌ریزی به قصد ضربه زدن به امنیت و منافع ملی وارد شدند، اما با هوشیاری مردم نتوانستند به هدف خود برسند.

حدادی موضوع مرگ مهسا امینی را فتنه‌ای پیچیده شناختی و ترکیبی عنوان کرد وگفت: تجمعات غیرقانونی آرامش را از مردم سلب کرده است، اما مردم در صحنه حاضر شدند و نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اظهارات برخی از مسوولان غرب در مورد مرگ مهسا امینی بیان داشت: استعمار پیر انگلیس، رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا جنایات سنگینی را در اقصی نقاط جهان علیه بشریت انجام دادند و اکنون به عنوان حامی حقوق بشر نظرات بی اساسی را بیان می‌کنند، این اظهارات نخ نما و پوسیده در جامعه ارزشی ندارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها آرامش و امنیت را مهمترین مولفه جامعه برای زندگی خواند و گفت: در روزهای اخیر بازاریان و اقشار مختلف جامعه در فضای کسب و کار آسیب فراوان دیدند نکته مهم و اساسی این است که خانواده ها به حضور نوجوانان خود برای شرکت در تجمعات غیر قانونی دقت کنند و نگذارند آنها تحت تاثیر هیجانات و القائات دشمنان نظام قرار گیرند.

نماینده مردم البرز بیان داشت: برخی از جوانان ناآگاهانه وارد عرصه شده بودند که حساب آنها از افراد هدفدار و وابسته به جریانات ضد انقلاب جداست اما مردم بدانند که دشمنان ما در راستای تخریب و ضربه به ملت ایران از جوانان می خواهند که وارد تجمعات غیر قانونی شوند و لازم است خانواده ها در این زمینه مراقبت کنند.

بیانیه سازمان پزشکی قانونی در خصوص علت فوت مرحومه مهسا امینی منتشر شد که در آن با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی آمده است: بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها