عیب یابی و تعمیر درب اتوماتیک

عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک باید به صورت اصولی انجام شود. این اقدام کاملاً تخصصی بوده و باید به دست تعمیرکاران انجام شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۹۴۱

مزایای عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک توسط ایپاکو چیست ؟

 

  • ارائه خدمات در اسرع وقت انجام می شود. بدین ترتیب مشتریان زمان زیادی در انتظار تعمیرات درب هوشمند خود نخواهند بود و اختلالی در کسب و کار آنها ایجاد نمی شود.
  • تکنسین های ماهر و مجربی به تعمیرات درب اقدام می کنند که بر عیب یابی و تعمیر انواع درب های هوشمند تسلط دارند.
  • در صورت نیاز ، مشاوره رایگان به مشتریان عزیز داده می شود.
  • تعمیر درب اتوماتیک با قیمت مناسب انجام می شود. بسیاری از مراکز تعمیراتی از ناآگاهی مشتریان سوء استفاده کرده و هزینه های بالایی از مشتریان دریافت می کنند. اما مجموعه ایپاکو ، از اعتماد مشتریان سوء استفاده نکرده و بر اساس نرخ های مصوب به دریافت هزینه ها اقدام می کند.
  • عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک به درستی انجام می شود تا عملکرد درب به شکل کاملاً صحیح صورت گرفته و درب اتوماتیک مجدداً با مشکل خرابی مواجه نشود.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات ، از قطعات اورجینال و مرغوبی استفاده می شود که موجب بهبود عملکرد درب اتوماتیک و افزایش طول عمر درب اتوماتیک می شود.
  •  

نکات مهم برای جلوگیری از خرابی درب اتوماتیک چیست ؟

 

  • نوع موتور درب اتوماتیک را با توجه به ابعاد درب و میزان عبور و مرور از درب انتخاب کنید تا موتور ظرفیت موردنیاز برای حرکت لت های درب و باز و بسته شدن های مکرر درب را داشته باشد.
  • غلتک های درب اتوماتیک را هر از گاهی روغن کاری نموده و اگر این غلتک ها خراب هستند ، آنها را تعویض کنید تا از عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک بی نیاز شوید.
  • سنسورهای درب اتوماتیک بایستی تمیز باشند تا در تشخیص افراد یا اجسام مشکلی نداشته باشند و اختلالی در باز و بسته شدن درب ایجاد نکنند.
  • تنظیمات درب اتوماتیک بایستی هر از گاهی چک شوند و در صورت بر هم خوردن تنظیمات ، به اعمال تنظیمات دقیق اقدام شود.
  • سرویس درب اتوماتیک را به دست سرویس کاران ماهر و با تجربه بسپارید و در صورتی که خودتان دانشی در این زمینه ندارید ، از انجام این کار خودداری کنید.
  • اگر گرد و خاک یا آلودگی بر روی مسیر حرکت لت های درب قرار گرفته است ، این مسیر را تمیز کنید.
  • احتیاط کنید که در زمان ورود و خروج ، وسیله ای با درب اتوماتیک برخورد نکرده و موجب وارد شدن آسیب به آن نشود.
  • نفوذ آب به تجهیزات الکترونیکی می تواند سبب سوختگی این قطعات شود. در هنگام تمیزی درب اتوماتیک توجه داشته باشید که آب به قطعات آن نفوذ نکند.
  •  

نحوه عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک چگونه است ؟

 

تعمیر کرکره برقی و درب اتوماتیک با توجه به ایراد بوجود آمده ، به شکل متفاوتی انجام می شود. برخی از ایرادات بوجود آمده برای درب اتوماتیک و نحوه ی عیب یابی و تعمیر آن را بررسی می کنیم :

 

بسته نشدن درب اتوماتیک

 

کثیف شدن فتوسل ، موجب بسته نشدن درب اتوماتیک می شود. در این شرایط بایستی فتوسل را چک کرده و در صورت کثیفی ، به تمیز نمودن آن اقدام نمایید. کلیدی در بیرون از چهارچوب درب اتوماتیک تعبیه شده است که در صورت تنظیم نبودن ، موجب بسته نشدن درب می شود. برای رفع این مشکل بایستی تنظیمات کلید را به درستی اعمال نمود.

 

باز نشدن درب اتوماتیک

 

در عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک به دلیل باز نشدن درب اتوماتیک ، بایستی چندین مورد را چک کنید. خرابی سنسور درب اتوماتیک ، یکی از علل متداول این مشکل است. وجود اختلال در تنظیمات درب ، موجب بروز این مشکل می شود. به طور مثال ممکن است تنظیمات درب روی همواره بسته قرار داشته باشد. وجود ایراد در بخش درایو درب اتوماتیک از باز شدن درب اتوماتیک جلوگیری می کند. وجود مانع در مسیر حرکت لت ها از باز شدن درب ، ممانعت به عمل می آورد.

 

باز و بسته شدن بی دلیل درب اتوماتیک

 

گاهی مشاهده شده که درب اتوماتیک بی دلیل ، باز و بسته می گردد. برای بررسی این مشکل بایستی چندین مورد را در نظر داشته باشید تا علت این مشکل را متوجه شوید. اگر زاویه دید رادار اپراتور درب به صورت صحیح تنظیم نشده باشد ، رادار به شناسایی لت های غیر ثابت به جای جسم یا فرد اقدام نموده و درب را باز می کند. در عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک به علت بروز این مشکل ، بایستی استاپ های مکانیکی درب را چک نموده که جابه جا نشده باشند. قرارگیری استاپ های مکانیکی در موقعیت درست خود ، موجب رفع این مشکل می شود.

 

لرزش درب اتوماتیک

 

یکی از مشکلات رایج درب اتوماتیک ، لرزش لت های درب در حین حرکت است. از عواملی که موجب لرزش درب می شوند می توان به فرسوده شدن تسمه ها ، نصب نادرست راهنمای کف ، فرسایش هنگرهای پلاستیکی ، وزن بسیار کم درب ، عدم تنظیمات دور موتور ، بالا بودن ارتفاع درب و ... اشاره نمود. هر یک از موارد گفته شده بایستی به دقت بررسی شوند تا ایراد اصلی درب شناسایی شود.

 

از مسیر خارج شدن درب اتوماتیک ( چگونگی عیب یابی و تعمیرات درب اتوماتیک )

 

اگر شی ء ای در مسیر حرکت لت ها قرار داشته باشد ، مانع از حرکت لت ها در مسیر خود شده و درب از مسیر خود بیرون می رود. تعمیر درب هوشمند در چنین شرایطی بسیار راحت بوده و به آسانی می توان این مشکل را بررسی نمود. معیوب شدن ریل می تواند دلیل دیگر بروز این مشکل باشد.

 

ایپاکو

 

مجموعه ایپاکو دارای تعمیرکارانی است که در تعمیرات انواع درب اتوماتیک ، استاد و متبحر هستند. این مجموعه سالهاست که در زمینه طراحی ، تولید ، نصب ، سرویس و تعمیرات انواع درب های هوشمند و مدرن فعالیت دارد. کارنامه ایپاکو در این سال ها بسیار درخشان بوده و تمامی مشتریان از خدمات این مجموعه احساس رضایت مندی داشته اند. هدف اصلی این مجموعه ، همین مسئله یعنی مشتری مداری بوده است که خوشبختانه به این مهم دست یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها