مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار جام جم گفت؛

سرانه ورزش كشور عالي،اعتبارات بوشهر كم 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۲۹۰۹

خوزستان - جام جم آنلاین: حمید بنی تمیم در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد:به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه های متنوعی پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری هیاتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها این برنامه ها را به نحو مطلوبی برگزار و شور و نشاطی را در بین مردم ایجاد نماییم.

حمید بنی تمیم افزود: جشنواره بازی های بومی و محلی،همایش کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان،مسابقات کارکنان دولت،جشنواره ورزش بانوان،ورزش صبحگاهی،طرح ملی نشاط و تندرستی بانوان کارمند،ورزش خیابانی و مسابقات و همایش های مختلف ورزشی از جمله برنامه هایی است که به این مناسبت در سطح شهرستانها اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های فرهنگی بیان کرد:طبق برنامه ریزی صورت گرفته طی مراسمی ورزشکاران ،قهرمانان ، پیشکسوتان و مسئولین،گلزار مطهر شهدا را غبار روبی و عطرافشانی خواهند کرد و یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی خواهند داشت.ضمن اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا،برگزاری مسابقات فرهنگی و مطالعاتی و تجلیل از موکبداران اربعین حسینی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص برنامه های عمرانی نیز بیان کرد:سه چمن مصنوعی در شهرستانهای بهبهان،هفتکل و دزپارت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح خواهند شد و در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها