رییس اتاق بازرگانی هرمزگان از راه اندازی شعبه صدور گواهی مبدا اتاق بازرگانی هرمزگان در بندر شهید رجایی در آینده ای نزدیک خبر داد.
رییس اتاق بازرگانی هرمزگان از راه اندازی شعبه صدور گواهی مبدا اتاق بازرگانی هرمزگان در بندر شهید رجایی در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۲۸۸۹

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس اتاق بازرگانی هرمزگان از راه اندازی شعبه صدور گواهی مبدا اتاق بازرگانی هرمزگان در بندر شهید رجایی در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

محمد رضا صفا در دیدار با سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل بندر شهید رجایی اظهار داشت : تمام تلاش و دغدغه ما صرفه جویی در وقت و هزینه فعالان اقتصادی و تجار است و خوشبختانه با رایزنی هایی که توسط مسوولان اتاق و همکاری بسیار خوب مدیر کل گمرک شهید رجایی صورت گرفته این شعبه به زودی در این بندر راه اندازی می شود.

 

وی افزود : بعد از راه اندازی شعبه گواهی مبدا در بندر شهید باهنر و تاثیر شگرف آن بر روانسازی امور فعالان اقتصادی تصمیم بر آن شد که شعبه گواهی مبدا در بندر شهید رجایی برای تسهیل در امور تجار راه اندازی شود.

 

صفا ضمن قدردانی ویژه از همکاری و مساعدت سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی، افزود: تعامل مدیر بندر شهید رجایی با اتاق بازرگانی هرمزگان مثال زدنی است و امیدواریم بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر با دستگاه های ذی ربط امورات مربوط به تجار را روانسازی نماییم.

 

سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی نیز در ادامه این نشست بیان داشت: فعالیت ما در کنار اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان پارلمان بخش خصوصی معنا می گیرد و پیگیری های ویژه اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای حل مشکلات فعالان اقتصادی و تسهیل در امور آنان قابل تقدیر است.

 

همچنین در این دیدار بازرگان رییس اتحادیه آّبزیان استان هرمزگان، دکتر آشینه عضو هیات نمایندگان، مهندس نجاتی عضو هیات نمایندگان و شکرپور رییس اتحادیه کارگزاران گمرکی بندرعباس و اعضای این اتحادیه نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها