افتتاح دبیرخانه رویداد ملی زندگی در خوزستان

آیین افتتاحیه دبیرخانه رویداد ملی زندگی در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۲۵۷۰

خوزستان - جام جم آنلاین،  این مراسم روز شنبه 16 مهر ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سرپرست معاونت امورفرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، مدیر موسسه میراث اندیشکده سبک زندگی اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد .

حسین عباسی اصل مدیر موسسه میراث، اندیشکده سبک زندگی اسلامی در این آیین اظهار کرد : امروز به جرات می توان گفت جنگ در سبد مصرف است . هرکدام از ما، خانواده های ما و خاندانمان سبد مصرف دارند که اگر بتوانیم این سبد را به درستی تعریف و محتوای آن را درست انتخاب کنیم آنگاه پیروز جنگ هستیم.

عباسی اصل با اشاره به اینکه قدم اول رویداد ملی زندگی دورهم جمع کردن تمام کنشگران مردمی است خاطرنشان کرد: 150 کنشگر سبک زندگی یعنی افرادی که توانسته اند در حوزه عمل ، ایده داشته باشند 22 و 23 مهرماه مصادف با دهمین سالگرد سخنرانی رهبری در خراسان شمالی ،در لانه جاسوسی سابق آمریکا گرد هم خواهند آمد .

وی افزود : رویداد ملی زندگی دو موضوع چرخه ایده تا مصرف و چرخه تهدید تا فرصت را دنبال می کند .

مدیر موسسه میراث، اندیشکده سبک زندگی اسلامی گفت: خروجی این رویداد ، ایده های عملیاتی برای پایگاه های ترویج سبک زندگی اسلامی در محله ها است . به این صورت که کنشگرها در هر محله که 21 پایگاه برای ترویج سبک زندگی غربی وجود دارد ، برای تولید پایگاه در محله  ایده پردازی می کنند .

عباسی اصل در ادامه بیان کرد : رویداد در ابتدا به صورت عمومی است و تلاش داریم که پس از آن بصورت فصلی نشست های تخصصی با فعالان مهارت های فردی ، فعالان خانواده و فعالان اجتماعی برگزار شود و نهایتا تا ده سال آینده مهر ماه را به عنوان نشانه گذاری برای راندمان کار کشنگران در نظر بگیریم .

وی در پایان گفت : بر همین اساس باید هرسال ایده داشته باشیم تا سال بعد به دنبال اجرای آن ، بازخورد، اصلاح و ارزیابی ایده باشیم و پایان هر سال از بهترین های کنشگران تقدیر بعمل خواهد آمد.

خبرنگار معصومه مجدم 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها