فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به مقابله با آمریکا در خلیج‌فارس گفت: تفنگداران تروریست آمریکایی را در خلیج فارس بیش از پنج شکست داده‌ایم و اکنون با اقتدار تمام تحرکات شناور و ناوگان دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۲۴۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، سردار رمضان زیراهی عصر امروز با گرامیداشت سالروز حماسه شهید نادر مهدوی و همرزمانش در ۱۶ مهر سال ۱۶۶ در مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج‌ فارس اظهار داشت: پس از شکست عراق در دفاع مقدس کشورهای حامی رژیم بعث در جبهه‌های زمینی دفاع مقدس به خلیج فارس هدایت شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن با حمایت بلوک غرب و شرق کشتی و شناورهای ایرانی را مورد هدف قرار می‌دادند خاطر نشان کرد: پس از ناامن شدن خلیج‌فارس و به خطر افتادن منابع تولیدی، اقتصادی و تجاری ایران، نیروی دریایی سپاه عملیات مقابله به مثل را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس گفت: نیروی دریایی سپاه بارها ابهت استکبار جهانی را در خلیج فارس شکسته که عملیات شهید نادر مهدوی و همرزمانش از آن جمله است.

وی به عملیات و حماسه نادر مهدوی در ۱۶ مهر ماه ۱۳۶۶ پرداخت و بیان کرد: در عملیات شهید نادر مهدوی و همرزمانش شهید غلامحسین توسلی، بیژن گرد، نصرالله شفیعی، آبسالانی، محمدی‌ها، مجید مبارکی، آمریکایی‌ها با تجهیزات مدرن و پیشرفته وارد عرصه نبرد شدند که رزمندگان اسلام موفق به سرنگونی بالگرد پیشرفته آنان شدند.

زیراهی با بیان اینکه در این عملیات ضربات مهلکی بر دشمن وارد آمد تصریح کرد: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در این عملیات ابهت پوشالی استکبار جهانی را در خلیج‌فارس درهم شکستند.

وی اضافه کرد: تفنگداران تروریست آمریکایی بیش از پنج بار در خلیج‌ فارس از رزمندگان نیروی دریایی سپاه شکست خورده است و اکنون با اقتدار تمام تحرکات شناور و ناوگان دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: قدرت نیروی دریایی سپاه با تجهیزات پیشرفته و نیروهای توانمند و زبده بسیار بالاست و قدرت هرگونه مقابله با دشمنان دارد.

زیراهی بیان کرد: امروز نیروی دریایی سپاه از قدرت دفاعی، تهاجمی و بازدارندگی بالایی برخوردار است و توانمندی تجهیزات این نیرو در حوزه‌های موشکی، پهپادی، شناوری، عملیاتی و اطلاعاتی افزایش یافته است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها