فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در خوزستان منهدم شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در خوزستان منهدم شد.
کد خبر: ۱۳۸۲۳۶۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان و استان اصفهان با تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مهمات جنگی از شهرستان «بانه» استان کردستان با هدف ایجاد ناامنی به استان خوزستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با طرح‌ریزی عملیاتی دقیق و انجام اقدامات خاص پلیسی در عملیاتی پیچیده اعضای باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات را با ۲ دستگاه خودرو که موتور آن‌ها تقویت شده در ورودی شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۱ هزار و ۶۰۰ فشنگ کلت، هفت هزار و ۲۰۰ فشنگ کلاش، ۲ دستگاه بی‌سیم دستی، مقدار زیادی میخ پرچ و وسایل مقابله با تعقیب و گریز ماموران پلیس کشف شد.

سردار صالحی بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح‌ و مهمات که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها