تجزیه اوکراین و عدم عضویت در ناتو و اتحادیه‌اروپا!

دلقک بازنده

رئیس‌جمهور اوکراین فرمانی را در راستای اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع این کشور مبنی بر عدم امکان مذاکره با روسیه در زمان ریاست‌جمهوری پوتین امضا کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۲۳۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین سه‌شنبه (چهارم اکتبر) فرمانی را درباره اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین مبنی بر عدم امکان مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، در بیانیه‌ای که در سایت ریاست‌جمهور اوکراین منتشر شد، آمده است: با توجه به نتایج جلسات در مقر فرماندهی کل قوا و بعد از استماع گزارش‌های اعضای شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین، این نهاد تصمیم گرفت عدم امکان مذاکره با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه را اعلام کند.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در اولین واکنش به از دست رفتن ۱۵ درصد خاک کشورش و الحاق آن به روسیه، باز هم دست به دامن غرب شد و برای عضویت سریع کشورش در ناتو تقاضایی را به این ائتلاف نظامی ارائه کرد. او همچنین گفته بود که کی‌یف تا زمانی که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه است، با این کشور سر میز مذاکرات صلح نخواهد نشست.

پوتین اخیراً درباره مذاکرات صلح با اوکراین گفت این ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین است که مایل و حاضر به مذاکره با روسیه نشده است. وی در دیدار با نخست‌وزیر هند در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگ‌های گفت: هرگونه تلاشی به خرج می‌دهیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن این جنگ را متوقف کنیم، متاسفانه طرف مقابل یعنی رهبران اوکراین دست رد به فرآیند مذاکرات زده و گفتند می‌خواهند به اهدافشان با ابزار‌های نظامی دست یابند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها