مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس خوزستان:

مخاطب اصلی ما در جهاد تبیین نسل نوجوان و دانش آموز هستند

سردار مرادحاجتی ضمن استقبال از یادواره‌هایی ارزشی و معنوی برای نسل دانش آموز گفت: مخاطب اصلی امروز ما در جهاد تبیین همین نسل نوجوان و دانش آموز هستند که باید آینده کشور را به دست آن‌ها بسپاریم.
کد خبر: ۱۳۸۲۰۹۸

خوزستان - جام جم آنلاین ، نخستین یادواره دفاع مقدس دانش آموزان استعدادهای درخشان خوزستان امروز در محل تالار طلائیه اهواز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن حضور در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: بعد از اتفاقی که در اربعین افتاد و شیعیان جهان در کمال امنیت و آرامش، اقتدار خود را به رخ عالم کشاندند، دشمنان به دنبال این هستند تا فضایی درست کنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی ضمن استقبال از یادواره هایی ارزشی و معنوی برای نسل دانش آموز یادآور شد: مخاطب اصلی امروز ما در جهاد تبیین همین نسل نوجوان و دانش آموز هستند که باید آینده کشور را به دست آن ها بسپاریم.

سرتیپ دوم پاسدار مرادحاجتی افزود: در وصیت تمام شهدای عزیز ما توصیه به ولایت مداری و رعایت حجاب و عفاف تاکید شده است لذا نباید اجازه داد تا اصل حجاب در جامعه کاهش یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که با آتش زدن چند سطل زباله و اقدامات ناشایست، این مملکت سقوط نمی کند.

وی عنوان کرد: نسل نخبه و مستعد نوجوان و دانش آموز ما نباید تحت تاثیر فضای مجازی قرار بگیرند چون این فضا توسط کسانی مدیریت می شود که خاطر مردم ایران را نمی خواهند و دنبال ایجاد چند دستگی در مملکت هستند.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده مدارس استعدادهای درخشان خوزستان که با آثار دفاع مقدسی خود در این یادواره شرکت کرده بودند، تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها