سه مرد شیطان‌صفت که با مشاهده زوج جوان در تهران با هدف آدم‌ربایی و آزار و اذیت زن جوان به آنها حمله می‌کردند، شناسایی شده و سرکرده باند ساعتی بعد از اقدام مجرمانه خود در جنوب تهران دستگیر شد. این سه شرور در یک شب به سه راننده حمله‌ور شده و آنها را با ضربه چاقو مجروح کردند.
کد خبر: ۱۳۸۱۸۴۳
به گزارش جام جم آنلاین ، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته و با شکایت پسر جوانی در یکی از کلانتری‌های شرق تهران آغاز شد. شاکی به ماموران گفت: در حال رفتن به خانه بودم که سه مرد جوان سد راهم شده و قصد سرقت خودروی پژو ۲۰۷ من را داشتند. دربرابرشان مقاومت کردم، اما آن‌ها با چاقو ضربه‌ای به دست من زده و مرا درحالی‌که دچار خونریزی شدیدی شده بودم، رها کرده و با سرقت خودرو فرار کردند. با‌کمک عابران خود را به بیمارستان رساندم و پزشکان مرا از مرگ نجات دادند.

پس از این شکایت، شماره پلاک خودرو در اختیار گشت‌های ویژه پلیس تهران قرار گرفت. جست‌وجو‌ها برای یافتن سارقان زورگیر ادامه داشت که این‌بار سرقت مشابهی در منطقه وردیج در غرب تهران به پلیس گزارش شد.
سارقان با خودروی سرقتی، خود را به این جاده رسانده و با مشاهده زوج جوانی که سوار خودروی پژو ۴۰۵ بودند، به آن‌ها حمله کرده و قصد داشتند زن جوان را برای اجرای نقشه شیطانی‌شان با خود ببرند که شوهر این زن دربرابر زورگیران خشن مقاومت کرد، اما با ضربه چاقوی آن‌ها از ناحیه کتف مجروح شد. دزدان با مقاومت این مرد، همسرش را رها کرده و با سرقت خودروی آن‌ها گریختند.

اقدامات مجرمانه سه پسر شرور در این شب، پایانی نداشت و با مشاهده زن و مرد جوانی که سوار خودروی ال۹۰ بودند، به آن‌ها حمله کردند. مرد جوان دربرابر آن‌ها مقاومت کرد که زورگیران او را از خودرو بیرون انداخته و ال۹۰ را همراه زن جوان ربودند. مجرمان خشن زن جوان را داخل خودرو مورد آزار و اذیت قرار داده و او را در یکی از مناطق مرکزی تهران رها کرده و گریختند.

فلج شدن یکی از قربانیان

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران‌بزرگ با اشاره به این پرونده گفت: «پس از گزارش اقدامات مجرمانه متهمان و با توجه به حساسیت ماجرا به تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ماموریت دادم متهمان را شناسایی و قبل از انجام اقدام مجرمانه‌ای دیگر دستگیر کنند. بررسی‌ها نشان می‌داد اعضای این باند برای اجرای اقدامات مجرمانه خود به‌راحتی دست به چاقو برده و قربانی را هدف قرار می‌دهند. اولین طعمه آن‌ها راننده یک دستگاه خودروی پژو۲۰۷ بود که براثر شدت جراحات، دستش فلج شده است. راننده پژو ۴۰۵ هم از ناحیه کتف مجروح شده بود.»

وی ادامه داد: «با اقدامات تخصصی کارآگاهان، خیلی زود هویت سرکرده باند شناسایی شد. او از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود که پیش از این به اتهام آدم‌ربایی دستگیر و هفت سال زندانی شده بود. مخفیگاه مرد شرور در جنوب تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.»

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این‌که تمامی شکات این پرونده مرد جنایتکار را شناسایی کردند گفت: «متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مورد تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف، آدم‌ربایی، ضرب‌وجرح و آزار و اذیت با همراهی دو دوست خود اعتراف کرد.»

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: «با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرایم و شناسایی سایر شاکیان احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین بررسی‌ها برای دستگیری دو متهم فراری پرونده ادامه دارد.»
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۷ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها