مسکن ملی اصلی‌‌ترین دغدغه من است
استاندار زنجان در بازدید از روند ساخت و ساز مسکن ملی:

مسکن ملی اصلی‌‌ترین دغدغه من است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

استان زنجان در جهش تولید مسکن پیشرو است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛ احداث حدود ۱۷ هزار واحد مسکن ملی شروع شده و امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛ احداث حدود ۱۷ هزار واحد مسکن ملی شروع شده و امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۱۵۸۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ مصطفی طاهری در بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان، با بیان اینکه مراجعات مردمی در خصوص مسکن‌های اقدام ملی و طرح جهش تولید بسیار است، اظهار کرد: در خصوص این مسکن‌ها به میزان‌های متخلف اقساط پرداخت شده است. گلایه‌ای که اغلب متقاضیان دارند، مربوط به متقارن پیش نرفتن پروژه‌ها می‌شود؛ چرا که برخی خوب و برخی ضعیف پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه احداث حدود ۱۷ هزار واحد شروع شده است، تصریح کرد: امسال ۲۰۰ واحد آماده تحویل می‌شود. سال ۱۴۰۲ حدود ۴ الی ۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ نیز مابقی تعهدات محقق خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه کشور در سال‌های اخیر با تورم جدی روبه‌رو بوده است، ادامه داد: قرارداد‌های ساخت نیز متناسب با تورم افزایش داشته است، اما با این حال تمام هزینه‌ها را از جمله زمین، زیرساخت و ... را دولت متحمل می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسکن‌های ملی از کیفیت و استاندارد‌های خوبی برخوردار است، بیان کرد: قیمت مسکن ملی قابل مقایسه با مسکن‌های شخصی‌ساز نیست. همه تلاش ما این است که قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان، حداقل قیمت ممکن باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌شود قیمت مسکن با وجود تقاضای متقاضیان افزایش نداشته باشد، خاطرنشان کرد: برای اینکه قیمت مسکن جهش‌های غیرواقعی نداشته باشد، نیازمند نظارت مجلس است. استان زنجان در مسکن جهش تولید، پیشرو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها