عضو تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان به در پیش بودن مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک اشاره کرد و گفت: در اردوها و مسابقات داخلی رکودهای خوبی برای حضور در این مسابقات ثبت کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۳۸۱۴۶۳

جام جم آنلاین؛ محمدرسول عفتی که اخیرا در مسابقات جایزه بزرگ کشور با شکست جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک، قهرمان این رقابت ها شد، سطح این مسابقات را بسیار خوب و قابل قبول توصیف کرد و افزود: رکوردی که من و آقای فروغی در فینال این رقابت ها ثبت کردیم تا بحال در مسابقات جهانی با قوانین جدید زده نشده است.

وی ادامه داد: اگر در این مسابقات موفق به ثبت چنین رکوردی شدیم، نتیجه زحمات مربیان، فدرسیون و خودمان است.

این تیراندازی کرمانشاهی در ادامه به برپایی اردوی تیم ملی عمان در کشورمان و برگزاری یک دیدار دوستانه با این تیم اشاره کرد و گفت: در دو هفته اخیر میزبان تیم عمان بودیم که جهت برپایی اردو به ایران آمده بود و در میان برنامه های تمرینی، دو مسابقه دوستانه هم با آنها برگزار کردیم که هم در بخش آقایان و هم بانوان توانستیم در هر دو  دیدار آنها را شکست دهیم.

وی یادآورشد: نیازمند اردوهای برون مرزی و رقابت دوستانه با تیم های قدرتمند دنیا هستیم تا از نظر کیفی و فنی با کسب تجربه بتوانیم رشد و ارتقای بیشتری پیدا کنیم.

عفتی تاکید کرد: از ۲۰ مهر مسابقات جهانی مصر که کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ هم به شمار می رود، برگزار خواهد شد و قرار بود که پیش از این مسابقات به اردوی هانوفر آلمان اعزام شویم که کنسل شد، درحالی که این اردو می توانست کمک زیادی از نظر بالا رفتن سطح آمادگی به ما بکند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم ملی تاکنون تمرینات و اردوهای زیادی برای حضور در مسابقات جهانی مصر پشت سر گذاشته، گفت: ملی پوشان تلاش زیادی داشته اند که رکوردهایشان را به سطح قابل قبولی برسانند و در این مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ملی پوش تیراندازی ایران یادآورشد: خوشبختانه در اردوها و مسابقات داخلی که تاکنون برگزار کرده ایم، به این هدف دست پیدا کرده ایم و رکوردهای خوبی ثبت کرده ایم، اما در تیراندازی شرایط بگونه ای است که همه چیز به روز و شرایط مسابقه بر می گردد.

وی در پایان از مردم ایران خواست تا دعای خیر خود را بدرقه راه ملی پوشان کنند تا بتوانند در مسابقات جهانی مصر با کسب نتایج خوب، دست پُر از این مسابقات بازگردند.

مسابقات جهانی تیراندازی در رده سنی بزرگسالان و جوانان از ۲۰ مهر تا ششم آبان در مصر برگزار خواهد شد که این مسابقات نخستین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم به شمار می رود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها