آژانس دارویی اتحادیه اروپا:

همه‌گیری ويروس کرونا تمام نشده است

یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: کشور‌ها باید از آمادگی لازم برای مقابله با موج دیگری از عفونت‌ها برخوردار باشند.
کد خبر: ۱۳۸۱۳۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، بروس آیلوارد، یکی از مشاوران ارشد سازمان جهانی بهداشت هشدار داد: کشور‌های ثروتمند نباید از اقدامات خود برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ عقب نشینی کنند؛ چرا که اکنون این بیماری مشکلی جهانی است و احتمال بروز موج‌های دیگری از بیماری وجود دارد.

در روز‌های گذشته، «تدروس آدهانوم»، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفته بود که پایان همه‌گیری قابل رویت است و رئیس جمهور ایالات متحده نیز گفته است که همه‌گیری در این کشور پایان یافته است.

آیلوارد گفت: شنیدن این اظهارات خوشایند است و اکنون می‌توانند در ایجاد این شرایط در دیگر نقاط دنیا کمک کنند. گروهی که بر دسترسی عادلانه به واکسن‌ها، روش‌های درمانی و تست‌ های کووید ۱۹ در سراسر جهان تمرکز دارد، هنوز آماده خروج از مرحله اضطراری مقابله با همه‌گیری نیست و کشور‌ها باید از آمادگی لازم برای مقابله با موج دیگری از عفونت‌ها برخوردار باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی همچنین تاکید کرد که ایالات متحده به همه ابزار‌های لازم برای مقابله با همه‌گیری دسترسی دارد و همچنین نباید تعهدات جهانی خود برای مقابله با این بیماری را کاهش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها