مرد دهیار که در جریان اختلاف‌های کاری و کشاورزی یکی از اقوامش را کشته و متواری شده بود، بازداشت شد. متهم در گفتگو با جام‌جم، جزئیات قتل را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۳۱۹
به گزارش جام جم آنلاین ، متهم‌به‌قتل ۴۰ساله دهیار یکی از روستا‌های منطقه امامزاده داوود (ع) تهران است که در جریان درگیری و اختلاف‌های قدیمی، یکی از اقوامش را روز نهم مرداد امسال با چاقو زخمی کرد و وی بعد از دو هفته در بیمارستان فوت کرد. با گذشت یک‌و‌ماه‌ونیم از قتل و فرار دهیار رد او در خانه پدرزنش در یکی از شهرستان‌های اطراف استان البرز به‌دست‌آمد و آنجا بازداشت شد. متهم‌به‌قتل به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات قضایی گفت: قصد قتل نداشتم. آن روز او با افراد زیادی آمده بود. درگیری‌مان بر سر آب و کشاورزی بالاگرفت. چاقو برداشتم که بترسد و این دعوا را ترک کند که باعث مرگ وی شدم.

گفتگو با متهم به قتل

از زندگی‌ات بگو.
متاهلم، دو پسر ۲ و ۹ ساله دارم. به‌عنوان پیمانکار در یک شرکت کار می‌کردم و بعد دهیار روستای زادگاه‌مان شدم. فکر نمی‌کردم یک روز قاتل شوم.

مقتول را می‌شناختی؟
او عموزاده پدری‌ام بود.

انگیزه‌ات از قتل چه بود؟
قصدم قتل نبود. سر ملک و آب کشاورزی با هم اختلاف‌هایی داشتیم. این اواخر هم برخی زمین‌های کشاورزی را تغییر کاربری داده و به منابع طبیعی آسیب رسانده بود. نتوانستم کارهایش را تحمل کنم و تخلفاتش را گزارش دادم تا پای خودم به ناحق به ماجرا کشیده نشود. روز حادثه با خانواده‌ام سوار خودرو بودیم که مقتول با افراد زیادی به محل آمده و راه‌مان را سد کردند. پیاده شدم تا به خانواده‌ام آسیبی وارد نشود. با من درگیر شد. با بیل و چوبدستی به من حمله‌ور شده و کتکم زدند. سعی کردم این دعوا را پایان دهم که نشد. چند روز قبل گوسفند قربانی کرده و چاقویم در خودرو جا مانده بود که آن را برداشته و سمت آن‌ها و عموزاده‌ام دو ضربه پرت کردم که او و بقیه بترسند و بروند و دعوا تمام شود که نشد و ضربه‌ها به گردنش خورد و جانش را گرفت.

بعداز قتل کجا رفتی؟

چاقو را در خانه یکی از اقوامم پنهان کردم. همسر و بچه‌هایم را به خانه پدر همسرم بردم. خودم به شهر قم رفتم و دو هفته‌ای در بیمارستان بستری بودم. اقوام و ریش‌سفیدان را برای جلب رضایت نزد خانواده مقتول فرستادم، اما رضایت ندادند. یک روز که به خانه پدرزنم رفته بودم آنجا بازداشت شدم.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها