محمدمهدی احمدی، با اشاره به شروع فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری، گفت: بر اساس تجربیات سالهای پیش از کرونا، پیش‌بینی می شود حجم سفرهای درون شهری حدود ۳۰ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۱۳۸۱۰۹۰

جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با پیش بینی افزایش ۳۰ درصدی سفرهای درون شهری کرمانشاه با شروع ماه مهر، گفت: خوشبختانه ناوگان حمل و نقل درون شهری در این زمینه آمادگی کامل داشته و کمبود خودرو نداریم.

وی افزود: در همین راستا ناوگان حمل و نقل درون شهری به طور کامل آماده بازگشایی مدارس و پاسخگویی به افزایش حجم تقاضاهای سفر است و کمبودی در این زمینه نداریم.

احمدی با اشاره به فعالیت ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس، تاکسی خطی، گردشی و آژانس تاکسی تلفنی در سطح شهر گفت: با این تعداد خودرو قادر به پاسخگویی به نیاز مسافران درون شهری هستیم.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه برخی تاکسی ها به عنوان سرویس مدرسه هم فعالیت خواهند داشت، گفت: در این شرایط هم اجازه نمی دهیم ناوگان حمل و نقل درون شهری دچار مشکل شود و تمام تلاش ما این است مشکلی برای جابجایی مسافران ایجاد نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها