اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۸۱


هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان تدارک دیده شده است.

 

سردار اباذر سالاری در نشست خبری به مناسب هفته دفاع مقدس در بندرعباس افزود: محور‌های حماسه آفرینی و مجاهدت رزمندگان و شهدا؛ ترسیم سازی جنایت‌های رژیم بعث و حامیان آن؛ شکوفایی، خلاقیت و ابتکار مردم ایران در پاسداشت انقلاب اسلامی؛ ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و الگوسازی و قهرمان پروی از قهرمانان اصلی نظام که شهدا و ایثارگرانند از رویکرد برنامه‌های امسال است.

 

وی گفت: برگزاری رژه نظامی زمینی و دریایی در بندرعباس، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی و نظامی در ساحل بندرعباس، بازسازی عملیات والفجر ۸ در نوار ساحلی بندرعباس در کنار نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی، گرامیداشت حماسه عملیات‌های دفاع مقدس و تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، غبارروبی گلزار شهدا در سراسر استان، دیدار با جانبازان و ایثارگران، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و رزمی به صورت شبانه، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از آن ها، نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، گردهمایی فرماندهان دیروز و همسنگران امروز با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری در بندرعباس، تجلیل از سربازان، تجلیل از نقش اصناف و کسبه در دفاع مقدس و حضور رزمندگان دفاع مقدس در مراکز آموزشی همچون مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

به گفته سردار سالاری، در این هفته بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند و بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی میان مردم نیازمند استان توزیع می‌شود.

 

وی گفت: توزیع بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه میان نوعروسان و بهره برداری از طرح‌های عمرانی از جمله طرح‌های آبرسانی با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها