مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

صادرات صنایع زیردریایی دستاوردی عظیم برای جمهوری اسلامی است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد:

اجرای ۴۲ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال برای هفته دفاع مقدس ۴۲ برنامه تدارک دیده شده است، گفت: این تعداد ویژه برنامه در قالب ۴ هزار و ۲۰۰ جز برنامه در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۰۷۴۶
جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: امیر دریادار رضا عباسی، روز یکشنبه، 27 شهریورماه، در نشست خبری با بیان اینکه گرامیداشت چهل و دومین دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم»، اظهار کرد: امسال از برنامه‌های کلیشه‌ای و تصنعی خارج شده و به اصل محتوا و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به جوانان و نسل جدید هستیم. 

وی ادامه داد: امسال می‌خواهیم نشان دهیم دفاع مقدس چه آثار و برکاتی در طول انقلاب اسلامی داشته است و باید این واقعیت بر همگان روشن شود.

عباسی افزود: محور امسال هفته دفاع مقدس، حفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج ولایت مداری و خودباوری دینی است.

وی تاکید کرد: برنامه های چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس روز چهارشنبه 30 شهریور ماه با همایش ملی تجلیل رزمندگان که به صورت ویدئو کنفرانس و دیدار با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، کلید می خورد و به صورت رسمی از 31 شهریور در استان آغاز می شود.

وی افزود : نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان و نقش آنها در حال و آینده کشور در طول هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس تبریز برپا می شود.

 عباسی در پایان سخنان خود گفت: علاوه بر رژه نیروهای مسلح و عطرافشانی مزار شهدا، در طول این هفته برنامه های زنده تلویزیونی از شبکه سهند نیز در مزار شهدای گمنام پخش می شود و هر شب یک رونمایی از آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها