رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ترافیک در محورهای استان خبر داد و افزود: از ساعت دو بامداد امروز(۲۷ شهریور) شاهد افزایش لحظه به لحظه ترافیک در محورهای استان هستیم و پیش بینی می شود ترافیک در محور بازگشت زوار امروز و فردا به اوج خود برسد.
کد خبر: ۱۳۸۰۶۶۲

جام جم آنلاین-سرهنگ کیخسرو دستغیب، با اشاره به اتمام مراسم اربعین و شروع موج اصلی بازگشت زوار به کشور گفت: موج بازگشت از چند روز پیش آغاز شده، اما با پایان گرفتن مراسم اربعین در روز گذشته (۲۶ شهریور)پیش بینی می شود امروز و فردا به اوج خود برسد.

دستغیب گفت: از ساعت دو بامداد امروز (۲۷ شهریور) شاهد افزایش لحظه ای ترافیک در محورهای بازگشت زوار هستیم و هم اکنون ترافیک نیمه سنگینی را در این محورها داریم.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر مسیر برگشت از مرز خسروی ترافیک پرحجم و روان دارد، اما در محور ایلام- حمیل-اسلام آبادغرب-کرمانشاه-بیستون شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم که ساعت به ساعت به حجم آن اضافه می شود.

دستغیب گفت: با توجه به اطلاعی که از پلیس راه استان ایلام گرفته ایم، هم اکنون ۶۵ درصد پارکینگ های آنها تخلیه شده و به نظر می رسد با توجه به این مسئله امروز و فردا شاهد اوج ترافیک در موج بازگشت باشیم.

وی با اشاره به استمرار طرح پلیس راه تا پایان گرفتن کامل موج بازگشت زوار و موکب داران گفت: طرح پلیس راه تا ۳۰ شهریور ادامه دارد.

دستغیب در ادامه نگرانی اصلی در موج بازگشت زوار را رانندگی در حین خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر عمده حوادث ما ناشی از این مسئله است، لذا از تمام رانندگان تقاضا داریم حتما در موکب های طول مسیر استراحت کافی داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین بخشی از حوادث به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و عدم توجه به جلو است و در همین راستا بازهم از رانندگان تقاضا داریم که با توجه به حجم سنگین ترافیک رعایت فاصله طولی را داشته و با دقت بیشتری رانندگی کنن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها