رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر تأکید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر تأکید کرد
کد خبر: ۱۳۷۹۹۷۶

 

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کل دادگستری هرمزگان بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب دادگاه‌ تجدیدنظر تأکید کرد.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر این استان، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آراء صادره از این شعب قرار گرفت.

 

در جریان این بازدید که رئیس محاکم تجدیدنظر استان نیز حضور داشت، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین صادر کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین طی سخنانی نقش محاکم تجدیدنظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: شعب تجدیدنظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آراء متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در فرآیند دادرسی نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

 

مجتبی قهرمانی با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم مسأله بسیار مهمی برای ما است، گفت: به این منظور ضرورت دارد رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود مورد توجه قرار گیرد.

 

وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع، تلاش مضاعف در احقاق حق و ارائه پاسخ مطلوب به مردم تأکید کرد.

 

شایان ذکر است: رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید با برخی از مراجعین محاکم تجدیدنظر این استان دیدار و گفت‌وگو نمود و پس از استماع درخواست های آنان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها