وزیر کشور گفت: برای ۳۰۰ هزار نفر روزانه آب در پایانه مرزی تامین شده و هیچ مشکلی در تأمین آب برای مصرف آب در پایانه مرزی مهران نداریم.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۳۸

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران افزود: آب معدنی با میزان لازم در سوله ها ذخیره شده و پس از خنک سازی این آب معدنی ها بین زوار توزیع شود.

وی ادامه داد: تلاش بسیار خوبی استاندار ایلام و فراجا داشتند که قابل قدردانی است و امیدواریم این زیرساخت ها تجهیز شود.

وزیر کشور تاکید کرد: امسال به زیرساخت های استان ایلام توجه ویژه شد و در سال جدید با تخصیص اعتبارات این زیرساخت‌ها بیشتر تکمیل خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: ایجاد یک پل به دهنه ۴۵ متر طی ۴۵ روز اقدامی ستودنی و تلاش بی فقه ستاد اربعین استان ایلام را نمایان می کند و در حوزه زیرساخت های ارتباطی نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وزیر کشور افزود: علاوه بر این اقدامات، در پایانه مرزی مهران آبسردکن، تغذیه و ایجاد مواکب با فعالیت تمام در دستور کار قرار گرفت که قابل تحسین است.

وی گفت: تمامی نیازمندیهای زیرساختی در مهران برطرف می شود و تلاش داریم در برگشت زوار نیز با مشکل مواجه نشویم.

وزیر کشور گفت: با تدابیر استاندار ایلام و وزارت نیرو کمبود آب نداشتیم و مواکب با تمامی ظرفیت به زوار خدمات رسانی میکنند.

وحیدی با تمجید از تلاش خبرنگاران گفت: خبرنگاران فعالین عرصه اربعین هستند که سعی دارند مشکلات و شکوه اربعین را به تصویر بکشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها