معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در تمامی شهرستانها آغاز شده است.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در تمامی شهرستانها آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۲۲

هرمزگان-جام جم انلاین-معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در تمامی شهرستانها آغاز شده است.


به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضا برای ملزومات تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس از 17 شهریورآغاز و تا 15 مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


وی اظهار داشت: طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به منظور تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا، نظارت و بازرسی بر قیمت و خدمات اولویت دار این ایام اجرا می‌شود تا از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود.


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان افزود: هرنوع گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و سایر تخلفات اقتصادی با اجرای این طرح کنترل و با متخلفان برخورد می‌شود.


وی بیان داشت: کنترل حراج‌ها، شناسایی مراکز فاقد پروانه تولید، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار، نظارت بر درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز، جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی، مبارزه با عرضه کالای قاچاق با رویکرد حمایت از تولید داخل از جمله برنامه‌های طرح نظارتی است.


پیروی منش از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی و درج نکردن قیمت، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اعلام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها