با حضور قائم مقام آبفا و فرمانداربشاگرد؛

مدیر جدید امور آب و فاضلاب بشاگرد معرفی شد

در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و فرماندار بشاگرد، علی زارعی به عنوان مدیر امور آبفای بشاگرد معرفی شد.
در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و فرماندار بشاگرد، علی زارعی به عنوان مدیر امور آبفای بشاگرد معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۹۱۵



هرمزگان-جام جم انلاین-در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و فرماندار بشاگرد، علی زارعی به عنوان مدیر امور آبفای بشاگرد معرفی شد.


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، خلیل یکتاپرست قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در این مراسم با قدردانی از تلاش های ادریس روشن ضمیر افزود: تلاش های مدیر سابق بشاگرد قابل تقدیر است و وی تلاش های زیادی در این زمینه انجام دادند که امیدواریم در مدیریت جدید نیز شاهد تحقق برنامه های آبفا و خدمات رسانی به مردم باشیم.


وی با بیان اینکه بشاگرد برای توسعه نیازمند ایجاد زیرساخت های زیادی است افزود: در این زنجیره آبرسانی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که تلاش آبفا استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم است.
قائم مقام مدیرعامل آبفا ادامه داد: طرح افزایش بهره مندی روستاهای بشاگرد از آب سدهای جگین و سهران یکی از اولویت هاست که با توجه به منابع مالی انجام خواهد شد.


به گفته وی، کوهستانی بودن بشاگرد و پراکندگی روستاها، اجرای عملیات آبرسانی را هزینه بر کرده است اما آبفا علیرغم این محدودیت ها در تلاش است تا از طریق اعتبارات تخصیصی بتواند حداکثر بهره مندی روستاها از آب شرب پایدار را فراهم آورد.


گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش های ادریس روشن ضمیر مدیرسابق آب و فاضلاب بشاگرد تقدیر و علی زارعی به عنوان مدیر جدید آبفای این شهرستان معرفی شد.


علی زارعی پیش از این مدیر امور آب و فاضلاب جاسک بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها