مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان :

قاچاقچی 9 دستگاه ماینر در تعزیرات حکومتی دزفول محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در بازدید از پارکینگ بزرگ اربعین در مرز شلمچه از تخلف اخذ وجه مازاد بر تعرفه در پارکینگ بزرگ اربعین در مرز شلمچه خبر داد .
کد خبر: ۱۳۷۹۸۵۴
خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی به همراه کارشناسان اداره کل تعزیرات حکومتی استان در پارکینگ مرز شلمچه حضور یافت و روند پذیرش ماشین های زوار اربعین حسینی را بررسی نمود .

بنا به این گزارش در بدو ورود برخی افراد که از یافتن ماشین خود ناامید شده بودند به سمت ماشین گشت تعزیرات حکومتی آمده و از جابجایی ماشین خود توسط یدک کش ها در ایام سفر گله مند بودند .

گفتنی است:  بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی ابتد روند ورود خودرو به پارکبنگ را برررسی نمود و کفت : در بدو ورود قبضی به راننده خودرو داده می شود که هیچگونه نشانی از محل توقف خودر در آن درج نگردیده

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد : نصب بنر قیمت در دید زوار از وظایف این شرکت بوده که با نصب فقط یک بنر مختصر در گوشه ای از وردی پارکینگ اکتفا نموده که وی موظف به نصب بنر در دید ورود رانندگان به محل پارکینگ گردید .

بیرانوندی سپس به سمت درب خروجی پارکینگ حرکت نمود و پس از استعلام از خودروهای در حال خروج ، اخذ وجه مازاد بر تعرفه نیز از سوی این شرکت را محرز دانست .

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان بازدید خود در پایانه مرزی شلمچه حضور یافته و در جلسه ای با حضور حیاتی معاونت امنیتی استاندار خوزستان و عمیدزاده فرماندار خرمشهر گزارش بازدید را مطرح و پس از تایید تخلفات شرکت مورد نظر دستور رسیدگی سریع و قاطع را به تعزیرات حکومتی خرمشهر دادند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها