مسوول بسیج سازندگی کشور گفت؛

اولین یادواره شهید خدمت در شهرستان کنگاور برگزار شد

اولین یادواره سردارشهیدکامران هزارخانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید خدمت بسج سازندگی استان کرمانشاه با حضور میهمان ویژه مراسم « سردار محمدزهرایی» مسوول بسیج سازندگی کشور و جمع کثیری از فرماندهان، مدیران، مسوولان و مردم شهید پرور شهرستان کنگاور درمحل زادگاه آن شهید شهرستان کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۷۳۲

سردار محمد زهرایی« مسوول بسیج سازندگی کشور » و مهمان ویژه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا از صدر اسلام تا امروز، اظهار کرد: با پیگیری های فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، نام شهید خدمت برای این فرمانده لایق انتخاب شد.


سردار زهرایی با اشاره به نعمتهای که به واسطه انقلاب اسلامی در کشورمان داریم، افزود: برای اینکه یادمان نرود در کشور نعمت بزرگی مانند انقلاب و ولایت داریم باید هر از گاهی نعمتهای موجود را یادآوری کنیم.


مسوول بسیج سازندگی کشور، تاکید کرد: همه ما با هر عقیده، نظر و مذهب خود را سرباز ولایت بدانیم و جای خود را در این لشکر پیدا کنیم و بدانیم کجای این لشکر امام زمان (عج) قرار داریم.


سردار زهرایی، با اشاره به احادیث، گفت: مولا علی علیه السلام تنها حاکم شیعه سیاسی است، بعد آن انقلاب اسلامی است، اما عاشورا برگردان عملی تفکر علوی بود، که در آن مقام و مرتبه را مطرح کردند.


این مسوول در ادامه گفت: مرتبه عاشورا همان شوری است که بعد از ۱۴۰۰ سال در دلهای مسلمین می تپد و نفوذ بر قلب‌ها است، انقلاب اسلامی نیز هم حاکمیت را تشکیل داد و هم در مقام عمل آن را پیاده کرد، مثال آن در شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید همت و ...مشهود است.

انقلاب در گام دوم قرار گرفته
مسوول بسیج سازندگی کشور با اشاره به قرار گرفتن انقلاب در گام دوم ابراز داشت: در گام دوم انقلاب مدل رفتاری و عینیت بخشی، مبانی فکری و نظری و ایدولوژیک چیست؟، ( لشکر امام زمانی)، که در دفاع مقدس نوین شده بین جنگ ترکیبی و جنگ شناختی و با مدل رفتاری جدید اربعین یک نمونه از آن است، اربعین یعنی جوشش ترکیبی سفره مردم و فقرکه هیچ کس نمی تواند جلوی این جوشش مردم را بگیرد.


وی در نمونه دفاع مقدس نوین، شهید خدمت سردار کامران هزار هانی را نام برد و افزود: به انگشت باید آدمهایی را نشان دهید که از جنس این شهید باشند.
سردار زهرایی خاطر نشان کرد: دشمن از رویارویی نظامی با ما نه تنها دلسرد شده، بلکه هراسان شده، ما در مقام تهاجمیم، ولی شروع کننده جنگ نیستیم، هر کس سنگ بندازد جوابش را با موشک می دهیم، اما در اقتصاد و خدمت به آن مقام لازم نرسیده ایم.

 

درحدتوان خدمت لازم است


مسوول بسیج سازندگی کشور، توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان را یک مسکن دانست و افزود: خانه برای روستاییان نیازمند، آب برای مزارع، تسهیلات برای محرومان و... عمق و گستره خدمت مهم نیست در حد توان خدمت لازم است.

سردار زهرایی، شهید هزارخانی را پیشرو و جلودار در خدمات رسانی دانست و افزود: این شهید خدمت، برای خدمات رسانی جلو می‌افتاد و بقیه خدمات رسانان پست سرش خدمت به محرومین را انجام می دادند، باید افتخار کرد به این جهادگران تلاشگر، امیدوارم همه سعی کنیم یک هزار خانی باشیم و بتوانیم گره از کار مردم باز کنیم، هزار خانی ها همه سرباز ولایتند، وفادار به ولایت، خادم ملتند.


مسوول بسیج سازندگی کشور، با اشاره به احادیث گفت: در نهضت حسینی وفادارترین شخص سقای دشت کربلا بود، حیا و وفاداری را به اوج خود رسانده بود، ان شااله ما هم بتوانیم سرباز ولایت باشیم و حیا را از ابوالفضل عباس (ع) یاد بگیریم و در آستانه اربعین لبیک بگوییم به عباس(ع)وامام حسین (ع)./ رحمانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها