
به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد: تا به امروز ۶ هزار و ۵۵۴ نفر به دلیل گرمازدگی به بیمارستان های صحرایی و مراکز درمانی مراجعه کرده اند.
وی گفت: خوشبختانه پیش بینیهایی که اورژانس برای سرم درمانی داشته بود توانست سبب شود تا هموطنان به موقع اقدامات درمانی را دریافت کنند.
سخنگوی اورژانس کشور افزود: گرمازدگی بیشترین عاملی است که زائران را تهدید میکند و به همین دلیل از افراد خواهش میکنیم از ۸ شب تا ۵ صبح حرکت کنند و در طول روز استراحت داشته باشند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند