مدیرکل بنیاد هرمزگان:

دفاع مقدس گنجینه‌ای پر از معنویت بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: دفاع مقدس ما گنجینه‌ای پر از معنویت، ایثار و فداکاری بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: دفاع مقدس ما گنجینه‌ای پر از معنویت، ایثار و فداکاری بود.
کد خبر: ۱۳۷۹۵۹۷

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: دفاع مقدس ما گنجینه‌ای پر از معنویت، ایثار و فداکاری بود.

 

عطا ناوکی  در جلسه‌ کمیته ایثارگران دفاع مقدس که با حضور اعضای ان  برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس، گفت: جنگ ما ویژگی‌های خاصی داشت که با همه جنگ‌های دنیا متفاوت بود و خشونت بر این جنگ معنا نداشت.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه دو ویژگی مهم به جنگ ما تقدس بخشید، خاطرنشان کرد: در تفکر رزمندگان دوران دفاع مقدس اخلاص، ایثار، فداکاری، معنویت نهفته بود و از طرفی فرماندهی این جنگ را یک مرجعیت دینی برعهده داشت، به همین دلیل به نام دفاع مقدس نام گرفت‌.


وی ادامه داد: امروز بر همه دلسوزان نظام واجب است که در پاسداشت این ایام و تعین دوران دفاع مقدس بکوشند تا مبادا آیندگان قداست جنگ ما را به انحراف بکشند.


ناوکی تأکید کرد: واجب است حماسه‌ها، رشادت‌ها، از خود گذشتگی‌ها و معنویات آن دوران را به خوبی به نسل جدید انتقال دهیم تا تاریخ نویسان آنچنان که بود جنگ ما را فتح کنند و قداست جنگ ما در تاریخ به یادگار بماند.


مدیرکل بنیاد هرمزگان دفاع مقدس را گنجینه‌ای پر از معنویت دانست و افزود: از همه دستگاه‌ها خواستارم این ایام را گرامی داشته و برنامه‌هایی که در این راستا تدارک دیده‌اند را خلاقانه برگزار کنند.


گفتنی است در این جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشریح و مصوباتی برای اجرایی شدن آنها اتخاذ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها