به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛
علی صالحی اظهار کرد: ابتدای دوره شورای پنجم ۱۲۰۰ اتوبوس زیر ۵ سال در اصفهان موجود بود اما در ابتدای دوره شورای ششم حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ اتوبوس با میانگین کارکرد تقریبا ۹ ساله در شهر در حال فعالیت بود.وی افزود: در ۴ ساله دوره قبل مدیریت شهری مجموعا ۱۹۹ دستگاه اتوبوس با قیمتی به مراتب کمتر از نرخهای امروز، برای نوسازی به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه شد.سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با پیگیریهای صورت گرفته تا امروز برنامه خرید ۲۷۱ اتوبوس ۱۲ و ۱۵ متری و ۱۰۰ اتوبوس ۸.۵ متری و نوسازی ۲۰۰ اتوبوس جمعا به تعداد ۵۷۱ دستگاه در حال پیگیری است و به مرور اجرایی خواهد شد.وی ادامه داد: تفاوتهای جمعیتی و وضع موجود نیاز مفرط برخی کلانشهرها به اتوبوس در اولویتبندیهای حمل و نقلی کشور و توزیع اتوبوسهای شهری تولید داخل موثر است.صالحی خاطرنشان کرد: ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که مسیر به نتیجه رسیدن و اجرای قراردادهای امضا شده با امضای تفاهمهای سرمایهگذاری و سرمایهپذیری متفاوت است. انشاالله موضوعات حمل و نقلی اصفهان در مرحله اجراست و در این نوع تفاهمهای سرمایهگذاری و اقدامات مشترک اصفهان هم قرار است تعدادی اتوبوس برقی و دیزلی با همکاری وزارت کشور دریافت کند اما احتمالا این مسیر مستلزم طی مراحل است.وی بیان کرد: اتوبوسها، تاکسیها و ونهایی که روز گذشته توسط وزیر کشور رونمایی شد، قرار است طی چند مرحله سر و سامانی به حمل و نقل شهرها به ویژه همه کلانشهرها بدهد؛ این اقدام خبر خوب و اتفاق ارزشمندی است که بر اساس خرید قبلی شهرداریها در سال ۱۴۰۰ به مرور و به نسبت نیاز هر شهر توزیع خواهد شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: