مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از مصرف یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۳۵ مترمکعب گاز طبیعی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۹۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

 سید رضا غفاریان روز چهارشنبه ۱۶ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در استان البرز یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۳۵ مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

وی ادامه داد: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری، سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، گاز طبیعی به عنوان محور توسعه و تولید، در اشتغال آفرینی و رونق کسب و کارهای موجود نقش بسیار موثر و اساسی دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با تاکید بر سیاست جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوخت‌های مایع گفت: ۲۲۶ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۶ متر مکعب گاز طبیعی در سه ماهه نخست امسال در بخش صنایع استان البرز به مصرف رسیده است.

غفاریان گفت: مصرف گاز طبیعی علاوه بر مزیت‌های زیست محیطی، منجر به کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش قابلیت اطمینان بهره‌برداری در صنایع نسبت به سوخت مایع است.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مصرف سی ان جی ها در سطح استان بیش از ۶۷ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۱۹۷ متر مکعب بوده است.مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: هم اکنون این شرکت توانسته در برنامه‌ریزی‌های مربوط به گازرسانی به بخش‌های صنعتی، تجاری، عمومی و بخش خانگی به اهداف تعیین شده خود دست یابد.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
برچسب ها: گاز مصرف البرز
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها