آخرین وضعیت تردد مسافران و زائران  با حضور استاندار خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و سایر مسئولان مرتبط با حوزه مسافری استان در پایانه مسافربری مشهد بررسی شد.
آخرین وضعیت تردد مسافران و زائران با حضور استاندار خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و سایر مسئولان مرتبط با حوزه مسافری استان در پایانه مسافربری مشهد بررسی شد.
کد خبر: ۱۳۷۹۲۷۲
خراسان رضوی - جام جم آنلاین - یعقوبعلی نظری ، فرماندار مشهد را به عنوان نماینده ویژه در هماهنگی تردد زائران حسینی و رضوی معرفی کرد و وظیفه ساماندهی تمام پایانه های ریلی، جاده‌ای و هوایی استان برای حل مشکلات مسافران را بر عهده وی قرار داد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در کارهای ویژه مسئولیت همه افراد باید مشخص باشد و مدیر عملیات نیز باید در میدان حضور داشته باشد، از فرماندار مشهد و سایر مسئولان مرتبط با حوزه زائران خواست تا محل کار خود را به پایانه مسافربری مشهد منتقل کنند و تمام مسوولان مرتبط با هماهنگی وی کارهای خود را انجام دهند.
نظری افزود: مردم نباید سرگردان و معطل باشند و با توجه به حضور زائران در بارگاه منور رضوی و همچنین افرادی که قرار است در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی حاضر شوند ، نیاز به مدیریت میدانی است.
استاندار خراسان رضوی گفت: باید اطلاعات به صورت یکپارچه در اختیار تصمیم گیران قرار داده شود تا بر اساس اولویت امکان فراهم کردن شرایط مناسب عزیمت زائران به هر مقصدی فراهم شود.
رییس شورای تامین استان افزود: لازم است تا در صورت نیاز از سایر استانها اتوبوس برای جا به جایی مسافران درخواست شود و از سوی دیگر اتوبوسهایی که در اختیار شرکتها و کارخانجات دولتی و خصوصی که امکان تردد جاده ای را دارند به این امر اختصاص یابند و از ظرفیت مینی بوس ها و یا اتوبوس های درون شهری برای سرویس دهی بین شهری در درون استان استفاده شود.
نظری بیان کرد: خروج اتوبوس خالی از پایانه مسافربری ممنوع است مگر با تایید فرماندار مشهد و همچنین تمام مسوولان استانی مرتبط با حوزه مسافر و زائر نیز برای هماهنگی بیشتر و رفع چالش موجود، باید در استان مستقر باشند.
در ادامه این جلسه  مدیرکل راه آهن خراسان از تردد ریلی روزانه بیش از هزار و صد نفر به مقاصد کرمانشاه و اهواز خبر داد.
مصطفی نصیری گفت: پیگیری برای تامین لوکوموتیو برای فعال سازی قطارهای فوق العاده در این مسیرها برای کاهش بار تردد مسافر در دست اقدام است.
  مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز گفت: بیشترین تعداد عزیمت مسافر به کشور عراق روز چهارشنبه با ۱۶ پرواز انجام خواهد شد.
محمود امانی  افزود: افزایش ظرفیت مسافر به مقاصد کرمانشاه ، آبادان و اهواز نیز در دستور کار قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها