خرم آباد-جام جم آنلاین - معاون وزیر صمت گفت: ۸۴۷ شهرک صنعتی فعال در کشور وجود دارد.
خرم آباد-جام جم آنلاین - معاون وزیر صمت گفت: ۸۴۷ شهرک صنعتی فعال در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۷۹۱۵۰
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان علی رسولیان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد ، اظهار کرد: مهمترین مسئله کشور اشتغال است که اگر بخواهیم اشتغال ایجاد و رفاه مردم فراهم شود باید تولید داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در استان‌هایی مانند لرستان که دارای ظرفیت بالایی هستند نباید شاهد این باشیم که آمار بیکاری بالا بوده یا صنعت در آن کمتر باشد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد رشد و پیشرفت این منطقه هستیم و همه باید تلاش کنیم ظرفیت و شرایط برای تولید فراهم شود.
رسولیان اضافه کرد: رئیس جمهور در تمام سفرهای خود عمده تمرکز و توجه ایشان به صنایع راکد و تعطیل بوده و در این راستا ورود پیدا می‌کنند برای اینکه زمینه تولید افزایش پیدا کند و هدف تولید و اشتغال است.
وی بیان کرد: در سازمان صنایع کوچک خود را موظف می دانیم که زیرساخت های که در استان‌های محروم به خصوص استان‌های با ظرفیت صنعتی که شرایط ایجاد نشده برای توسعه صنعتی این زیرساخت ها را فراهم کنیم.
معاون وزیر صمت ادامه داد: امسال بیش از هشت هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری و هزینه خواهیم کرد.
رسولیان با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی اختصاص یافته است، افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی هزینه شده و ۱۰ هزار میلیارد تومان دولت در دور اول سفرهای برای ایجاد زیر ساخت‌ها صنعتی کشور هزینه شده است.
وی اظهار کرد: در راستای تحقق عدالت صنعتی در استان‌های مختلف کشور، از همین هفته گروه‌های مختلفی از کارشناسان و مدیران توانمند به استان‌ها اعزام شده‌اند و ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری را شناسایی می‌کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: در مجموع در کشور چهار منطقه متفاوت بر اساس شهرستان‌ها ایجاد می‌کنیم تا بتوانیم کمک‌های موثرتر و بهتری به این مناطق داشته باشیم.
رسولیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۴۷ شهرک صنعتی فعال در کشور وجود است که بیش از ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرک‌ها فعالیت دارند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها