به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی افزود: طی یک ماهه اخیر (1/5/1401 تا 1/6/1401 ) تعداد 6 هزارو 553 مورد درخواست مردمی از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی 124 دریافت شده که از این بین تعداد 4823 مورد بصورت سیستمی پاسخ داده شده است .
صفوی با اشاره به استمرار فعالیت مرکز یکپارچه پاسخگویی (124) مستقر در اداره کل صمت استان افزود : طی مدت زمان مذکور تعداد 489 مورد شکایات شهروندان عزیر منجر به ثبت تخلف در سامانه مذکور و ارجاع سیستمی به کارشناسان مربوطه جهت پیگیری ارسال شده است.
وی تصریح کرد: درر استای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بهمنظور تسهیل دررسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی و دسترسی آسان به مبادی نظارتی جهت بررسی و رسیدگی به درخواستها و شکایات از واحدهای کسبوکار شامل صنفی، تولیدی و خدماتی، صنعتی ؛ مرکز سامانه پاسخگویی آماده دریافت نظرات ،پیشنهادات و شکایات از سامانه الکترونیکی 124 می باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت وگوی اختصاصی تپش با سرپرست دادسرای اطفال و نوجوانان تهران:
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان