در سفر مدیرکل بنیاد هرمزگان به قشم،

مشکلات ایثارگران این شهرستان بررسی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران به شهرستان قشم سفر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران به شهرستان قشم سفر کرد.
کد خبر: ۱۳۷۹۰۷۴

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به منظور دیدار و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران به شهرستان قشم سفر کرد.

 

عطا ناوکی در سفر به قشم  ضمن  نشست با فرماندار این شهرستان، به روستاهای همجوار رفت و با حضور در منزل ۱۱ تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکلات این عزیزان را بررسی کرد و گفت: از مزیت‌های طرح سپاس این است که به‌صورت حضوری با جامعه ایثارگری ارتباط برقرار می‌‍‌کنیم که از این طریق به‌راحتی در جریان مشکلات آنان قرار می‌گیریم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف مهم بنیاد است که یاد جانفشانی‌های شهیدان و دلاوری‌های ایثارگران را زنده نگه می‌دارد.


ناوکی با تجلیل و قدردانی از صبر و مقاومت خانواده‌های ایثارگران عنوان کرد: تاریخ فداکاری‌های بازماندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس را با افتخار در صفحات خود ثبت کرده است.


وی با بیان اینکه دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا است، گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای مدیران در جامعه اسلامی نه تنها یک رسالت حساس بلکه یک نعمت بزرگ است.
 گفتنی است؛ در دیدارهای یاد شده نرگس بحرینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم حضور داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها