جزئیات دستمزد داوران ایرانی در لیگ‌های مختلف

چند می‌گیری سوت بزنی؟

در هفته گذشته اتفاق خوبی برای شجاع خلیل‌زاده نیفتاد. در بازی الاهلی و الغرافه او با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۵۴
نویسنده ​​​​​​​سعید اکبری - گروه ورزش
 او شدیدا نسبت به این صحنه اعتراض داشت و نمی‌خواست از زمین بازی بیرون برود. شجاع در این باره به روزنامه جام‌جم توضیحاتی می‌دهد.

خیلی معترض بودی، ولی در نهایت از زمین بیرون رفتی.

من اعتراض داشتم به این خاطر که خطا نکردم و نباید اخراج می‌شدم. برخوردی با بازیکن الغرافه نداشتم، ولی داور کارت زرد دوم را نشان داد.

دستت را بالا بردی و گفتی از زمین بیرون نمی‌روی.

چون ناراحت بودم. ما جلو بودیم و دوست داشتیم بازی را ببریم. منتهی یکسری اتفاقات داوری رخ داد. وقتی اخراج شدم بازی ۳ بر یک برده را ۳ بر ۳ کردیم. الغرافه در این بازی مستحق شکست بود و ما باید برنده می‌شدیم. البته باشگاه سریعا بعد از مسابقه اعتراض زد و کارتم بخشیده می‌شود.

بازی در کنار کنعانی‌زادگان چطور است؟

محمدحسین که کمپانی (لقبی که طرفداران پرسپولیس به او دادند و منظور ونسان کمپانی، مدافع بلژیکی سابق منچسترسیتی) فوتبال ایران است. کنار هم راحت هستیم. منتهی نیاز است تا کل تیم به یک هماهنگی صد در صد و خوب برسد.

۵مسابقه و ۸گل خورده. راضی هستید؟

قطعا هدف ما این است که بهتر و بهتر شویم منتهی اشتباهات داوری هم در گل خوردن تیم اثرگذار بوده. در همین مسابقه الغرافه به راحتی می‌توانستیم ۳ بر یک برنده باشیم، ولی بعد از اخراج من طبیعی بود آن‌ها جلو بیایند و دو گل بزنند و مساوی کنند. در بعضی بازی‌ها اتفاقات این‌چنینی پیش می‌آید.

روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها