مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان:

آغاز به‌کار صندوق قرض‌الحسنه رسانه در آذربایجان‌شرقی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه اهالی رسانه در به دستور استاندار در بانک مهر ایران خبر داد و اظهار کرد: نخستین سپرده این صندوق از محل مسؤولیت‌های اجتماعی یکی از واحدهای صنعتی واریز شده و کارهای اداری آن انجام شده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۳۵
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، ایمان صمدی، روز شنبه، 12 شهریور، در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه مهر در حوزه معیشت و موارد خرد فعالیت می کند، گفت: برای این بانک مهم است که اهداف و عملکرد خود را در اختیار مردم قرار بدهد.

وی افزود: تنها بانکی هستیم که هر مشتری می‌تواند بدون مراجعه به شعب نسبت به اخذ عملکرد و امتیاز خود بدون اینکه تماسی با شعبه داشته باشد در جریان باشد.

وی گفت:  امسال بانک مهر ایران در استان آذربایجان شرقی سال خوب و پرشتابی داشته و ۵۰ درصد رشد منابع داشته و مردم آذربایجان‌شرقی ۴۳ هزار میلیارد ریال از سپرده‌های خود به صورت قرض‌الحسنه برای ارائه تسهیلات گذاشتند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رشد مصارف هم در سال‌جاری ۴۰ درصد بوده و  نرخ مطالبات بانک‌های مهر استان هم کمتر از نیم درصد است در حالی که میانگین کشوری سایر بانک‌ها ۴ درصد است.

وی، با اشاره به تسهیلات پرداخت شده گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای سال تاکنون 30 هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده که جمعا به ارزش 11 هزار میلیارد تومان است.

وی همچنین با اشاره به سیاست گذاری دولت برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن تصریح کرد: قبل از اینکه دولت تسهیلات بدون ضامن را ابلاغ نماید، بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات بدون ضامن را سه سال پیش آغاز کرده بود، 40 درصد تسهیلات را بصورت بدون ضامن اعطا کرده ایم که جمعا 20 هزار فقره تسهیلات در کل استان می باشد.

صمدی ادامه داد: در بانک قرض الحسنه مهر ایران اعتبار سنجی جای خود را به تضمین داده است، از جمله عملکرد و اتفاقاتی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته افزایش سقف وام از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان بوده است.

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی در رابطه با حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: پرداخت 5 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان بخشی از فعالیت ها و عملکرد های این بانک است.

وی با تاکید بر هوشمند سازی خدمات بانکی، گفت: راه اندازی تسهیلات آنلاین، تمامی روند افتتاح حساب و دیگر امورات بوسیله همراه بانک در این بانک از دیگر اقدامات در سال جاری است.

وی با اشاره به اهداف این بانک گفت: هدف گذاری ما برای سال آینده 200 میلیارد منابع برای استان است، بزرگترین هدف غایی بانک این است که کارمزد را از تسهیلات برداشته و بسوی خدمت ببریم و برای اخذ تسهیلات نیازی به پرداخت کارمزد نباشد. آنچه در 6 ماهه اول سال اتفاق افتاده نوید خوبی برای امسال بوده است و این در حالی است که در 14 سال گذشته رشد 50 درصدی نداشته است.

صمدی با بیان اینکه وام‌های ازدواج معرفی شده به این بانک زیر 10 روز پرداخت می‌شود، گفت: از ابتدای سالجاری 6 هزار فقره وام ازدواج توسط این بانک پرداخت شده است.

وی از تاسیس صندوق قرض‌الحسنه اهالی رسانه در آذربایجان‌شرقی به دستور استاندار در بانک مهر ایران خبر داد و اظهار کرد: نخستین سپرده این صندوق از محل مسؤولیت‌های اجتماعی یکی از واحدهای صنعتی واریز شده و کارهای اداری آن انجام شده است.

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدیریت این صندوق برعهده تشکل‌های صنفی خواهد بود، افزود: اهالی رسانه با معرفی تشکل‌های مطبوعاتی بدون سپرده از این بانک وام با کارمزد ۴ درصد دریافت می‌کنند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها