درایت و التفات استاندار به جوانان پر تلاش و رسانه ای در عرصه مدیریت

منتقد و مطالبه گر دیروز امروز خادم مردم و سربازی پر تلاش در رکاب دولتمردان استانی

معاونت بازرگانی و خدمات جهاد کشاورزی استان در جلسه شورای آرد و نان عنوان کرد

نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها انحراف آرد را کاهش مي‌دهد

معاونت بازرگانی و خدمات جهاد کشاورزی استان گفت: نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها نظارت و رصد بر عملکرد نانوايان انجام دهد، اين مسئله از انحراف آرد جلوگيري مي‌کند، نظارت‌ها هدفمند مي‌شود و گزارش‌گيري بر اساس سامانه انجام مي‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۸۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ جلسه شورای آرد و نان به ریاست آیت الله مظفری وانانی مدیر کل هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در سالن جلسات شهید مردانی که با حضور خالد طاهری الکوهی معاونت بازرگانی و خدمات جهاد کشاورزی  استان و فرمانداران ده گانه استان تشکیل شد.

همه فرمانداران موظف هستند نظارت دائمی و دقیق بر روند تهیه و توزیع آرد و همچنین طبخ نان داشته باشند

 

در ابتداء این جلسه خالد طاهری الکوهی با ارائه گزارشی از روند تهیه و توزیع آرد به شهرستان های استان تاکید کرد: همه فرمانداران موظف هستند نظارت دائمی و دقیق بر روند تهیه و توزیع آرد و همچنین طبخ و فروش نان به مردم عزیز استان داشته باشند.

نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها انحراف آرد را کاهش مي‌دهد

مردم  ولی نعمتان این نظام و انقلاب هستند

طاهری الکوهی: ضمن تشکر از همه مردم و مسئولان مردم را ولی نعمتان این نظام و انفلاب برشمرد و تصریح کرد همه مسئولان و فرمانداران موظف هستند نان سالم مرغوب و با طبخ صحیح و مناسب به مردم ارائه دهند.

نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها انحراف آرد را کاهش مي‌دهد

نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها  انحراف از توزیع نامناسب آرد جلوگيري مي‌کند

معاونت بازرگانی و خدمات جهاد کشاورزی استان با اشاره به اينکه سهميه آرد هر شهرستان مشخص است، تاکید کرد: بايد سهميه آرد 6 ماهه مناطق محروم و صعب‌العبور قبل از آغاز بارش‌ها و مسدود شدن مسيرها توزيع شود و نصب دستگاه‌هاي کارتخوان هوشمند در نانوايي‌ها نظارت و رصد بر عملکرد نانوايان انجام دهد، اين مسئله از انحراف آرد جلوگيري مي‌کند، نظارت‌ها هدفمند مي‌شود و گزارش‌گيري بر اساس سامانه انجام مي‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها