«بازگشت» موفقیت به جدول گیشه

چین بازار انیمیشن را هم تسخیر می‌کند

آوالون در دنیای هنر

نیو کمپل که به‌‌دلیل بازی در مجموعه ترسناک و پرفروش «جیغ» چهره شناخته‌شده‌ای در دنیای هنر است، با مجموعه تلویزیونی «آوالون» همکاری می‌کند.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۸۵
نویسنده کیکاووس زیاری - گروه رسانه
دیوید‌ای کلی، خالق این درام پرتنش می‌گوید با انتخاب این بازیگر مطرح سینما، به‌دنبال آن است تا تعداد بیشتری از تماشاگران تلویزیونی را جذب داستان و ماجرا‌های کار تازه‌اش کند. آوالون براساس داستان کوتاه غیراقتباسی و اصیل مایکل کانلی ساخته می‌شود و تمام ماجراهایش در شهر آوالون در جزیره کاتالینا رخ می‌دهد.

کمپل در داستان آوالون در قالب نیکول سیرسی ظاهر می‌شود که کارآگاهی زبده در واحد پلیس شهر است. او تمام فعالیت‌هایش را در دفتر کوچکی انجام می‌دهد که به نوعی تبعیدگاه اوست و باید با همکاران مرد خود مبارزه‌ای همه‌جانبه کند تا توانایی‌هایش را به اثبات برساند. کاتالینا با آن‌که جمعیت بسیار محدودی دارد و اهالی‌اش یکدیگر را به‌خوبی می‌شناسند یک مکان پرطرفدار توریستی است و سالانه پذیرای بیش از یک میلیون توریست است. با ورود توریست‌ها سروکله داستان‌ها و مشکلات تازه‌ای هم در این جزیره پیدا می‌شود. به‌زودی کارآگاه کارکشته داستان با ماجرایی روبه‌رو می‌شود که رمزوراز مربوط به آن می‌تواند گره‌گشای تمام آن چیز‌هایی باشد که او درباره خودش و جزیره می‌داند. داستان مجموعه چالش‌های این شخصیت را برای تماشاگران به نمایش می‌گذارد.

به گفته کمپل: «آنچه مرا جذب بازی در این نقش کرد، تنهایی این زن در مبارزه‌ای دو‌جانبه است. او از یک‌سو باید با جرم و جنایت در سطح جزیره مبارزه کند و از سوی دیگر باید به همکارانش ثابت کند فردی لایق برای پست و وظیفه‌ای است که به او داده‌اند. در این دنیای مردانه، این شخصیت با حفظ ارزش‌های خانوادگی و اخلاقی خود بالاخره موفق می‌شود جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد. این چالش را دوست دارم و فکر می‌کنم که کار سختی در جلوی دوربین خواهم داشت.»

تماشاگران تلویزیون اخیرا کمپل را در درام دادگاهی پرتنش و پربیننده «وکیل لینکلن» دیدند که نگاهی انتقادی به سیستم قضایی آمریکا دارد و براساس رمان پرخواننده مایکل کانلی ساخته شده‌است. بازیگر در این مجموعه نقش یک وکیل مدافع حقوق بی‌پناهان جامعه به نام مگی مکفرسون ظاهر شد که با سیستم قضایی و روسای دادگاه‌ها درمی‌افتد. استقبال بالای تماشاگران از این درام پرتنش، راه را برای تولید فصل دوم آن هموار کرده که با بازی کمپل تولید خواهد شد. این بازیگر اخیرا اعلام کرد به‌دلیل پروژه‌های خوب تلویزیونی که در دست دارد، در ششمین قسمت مجموعه دلهره‌آور جیغ بازی نخواهد کرد و ادامه می‌دهد: «از یک‌سو فیلمنامه قسمت جدید دنبال‌کننده آن ارزش‌هایی نیست که این مجموعه فیلم به‌دنبالش بوده و از سوی دیگر، فیلمنامه‌های تلویزیونی که به من پیشنهاد شده دارای آنچنان ارزش‌های والایی هستند که نمی‌توان به آن‌ها پاسخ منفی داد.»


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها