از ابتدای امسال تا هفته دولت صورت گرفت:

برقدار شدن حدود ۱۸ هزار و ۳۱ متقاضی جدیددر استان اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا هفته دولت حدود ۱۸ هزار و ۳۱ متقاضی جدید در استان اصفهان برقدار شدند که بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان هزینه شبکه و زیرساخت برای آنها اجرا شده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۶۶

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان؛حمید رضا علاقمندان در نشست خبری خود که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره باینکه شرکت توزیع برق استان شامل ۲۳ شهرستان استان اصفهان است، اظهار داشت: در استان اصفهان از ابتدای امسال تا هفته دولت  حدود ۱۸ هزار و ۳۱ متقاضی جدید برق‌دار شدند که بالغ بر ۳۲۴ میلیارد تومان هزینه شبکه و زیرساخت برای آنها اجرا شده است.

وی افزود:در راستای افزایش ضریب اطمینان و نگهداری شبکه؛ حرکتی به‌عنوان تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار صورت گرفته که خوشبختانه  تاکنون ۷۲۲ کیلومتر کابل تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: همچنین امسال ۲۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های برق‌رسانی، توسعه مشترکین جدید و ‌پایداری شبکه همزمان با هفته دولت در شرکت توزیع برق استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

*روستای حیران فریدون شهر به شبکه سراسری برق متصل شد

وی در بخشی از صحبت های خود در راستای برق رسانی روستاهای استان گفت: در حال حاضر تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از انرژی برق بهره‌مند هستند و روستای حیران در شهرستان فریدونشهر با ۷۰ میلیارد ریال هزینه به شبکه سراسری برق متصل شده است.

علاقمندان بیان داشت: در سال گذشته حدود ۱۳ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها هزینه شده است که یک نمونه آن استقرار ابر ششم فهام کشور است که در راستای اجرای این پروژه زیرساخت‌های مربوط به حوزه آی تی و انفورماتیک شرکت توزیع برق توسعه یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین برای افزایش ضریب اطمینان و نگهداری شبکه تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار صورت گرفته که خوشبختانه  تاکنون ۷۲۲ کیلومتر کابل در این زمینه تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با بیان اینکه در استان ۱۸ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف وجود دارد، گفت: تا سال ۱۴۰۲ کل شبکه فشار ضعیف شرکت توزیع برق استان اصفهان به شبکه کابلی خودنگهدار تبدیل می شود و تاکنون ۱۰ هزار کیلومتر از آن به شبکه خودنگهدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد:امسال با تدبیر دولت و  اجرای طرح‌های مدیریت بار تابستان را بدون خاموشی سپری و از پیک تابستان عبور کردیم و در این زمینه با همکاری وزارت صمت و همکاری خوب صنایع و شرکت شهرک‌ها و همچنین همکاری کشاورزان و جهاد کشاورزی  تابستان امسال در بخش خانگی و تجاری خاموشی ناشی از کمبود برق در استان نداشتیم.

*تنها22 درصد مشترکین برق استان الگوی مصرف را رعایت نمی کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به عدم رعایت ۲۲ درصد مشترکین در الگوی مصرف برق گفت: در استان اصفهان ۷۸ درصد مردم رعایت الگوی مصرف و خوش مصرف بودند و دراین راستا پاداش‌هایی نیز برای آنها در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۸۵ درصد مجموعه ادارات استان رعایت الگوی مصرف برق را در تابستان داشتند و قرار است این برنامه در بدنه اداری دولت الگویی برای مصرف بهینه برق در طول ایام سال شود.

*رتبه اول نیروگاه خورشیدی پشت بامی در کشور توسط شرکت برق استان

این مقام مسئول بیان داشت: شرکت توزیع برق استان اصفهان در سال جاری با ۱۸ مگاوات نیروگاه خورشیدی پشت بامی رتبه اول در سطح کشور را به دست آورده است.

 

علاقه مندان با اشاره به افتتاح ۲۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی در هفته دولت در استان اصفهان گفت: امسال اعتبار حدود پنج هزار نیروگاه خورشیدی در استان پیش بینی شده است که دراین راستا سال اول دو هزار نیروگاه وارد مدار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها