وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیت دولت برکات بسیاری در امر آموزش و پرورش در برداشته

وزیر آموزش و پرورش سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیئت دولت باعث خیر و برکت بوده و بسیاری از مشکلات آموزشی را مرتفع و بیش از 27 هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۱۳۷۸۱۷۷

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که به شهرکرد سفر کرده است ظهر امروز در جمع مدیران نواحی 19 گانه استان با تجلیل از تلاش همه معلمان و کادر آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت ایام کرونا را دوران بسیار سخت و طاقت فرسا برای مربیان، دانش آموزان و اولیاء محترم برشمرد و تاکید کرد به فضل پرورد گار و با همت همه معلمین عزیز از اول مهر ماه سال جاری بصورت حضوری و با شور و اشتیاق وصف ناپذیر آغاز خواهد شد.

سفرهای استانی رئیس جمهور  و هیت دولت برکات بسیاری در امر آموزش و پرورش در برداشته

همکاری 4 هزار گروه جهادی در حوزه آموزش و پرورش

نوری از تشکیل بیش از 4 هزار گروه جهادی در حوزه آموزش و پرورش داد و افزود: گروه‌های جهادی در ایام شیوع کرونا فعالیت‌های مطلوب و اثرگذاری برای کمک به آموزش دانش‌آموزان داشتند.

بردباری و صبوری برای خدمت‌رسانی به مردم از شاخصه‌های مهم شخصیت شهیدان رجایی و باهنر بود

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: بردباری و صبوری برای خدمت‌رسانی به مردم از شاخصه‌های مهم شخصیت شهیدان رجایی و باهنر بود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه شهید رجایی و باهنر و تعدادی زیادی از شهدا از جامعه ‌و قشر فرهنگیان بودند، گفت: شهدای فرهنگی و به خصوص شهید رجایی، باهنر و بهشتی مایه افتخار نظام تعلیم و تربیت هستند.

نوری تصریح کرد: شهید رجایی از نیروی تونمند در حوزه تربیت معلم بود که با شهید باهنر تربیت معلم را احیا کردند.

وی اظهار داشت: شهید باهنر در حوزه دانش‌آموزان و شهید بهشتی به‌ عنوان ضلع سوم مثلث در حوزه محتوای درسی فعالیت داشتند و هر سه ضلع مثلث اجازه ندادند که دشمن‌ وارد نظام تعلیم‌ و تربیت شود.

سفرهای استانی رئیس جمهور  و هیت دولت برکات بسیاری در امر آموزش و پرورش در برداشته

یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای  سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت آموزش دیدند

نوری به اجرایی شدن سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از جوانان گام دوم انقلاب برای اجرای این سند آموزش دیدند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین اقدامات در مدارس کمتر مورد توجع قرار می‌گرفت، گفت: جوانان آموزش دیده به عنوان رهیار تحول آموزش داده می‌شوند تا گفتمان سازی انقلاب را ترویج دهند.

یوسف نوری در خاتمه خاطر نشان ساخت: بودجه آموزش و پرورش  نسب به قبل افزایش پیدا کرده و در سفرهای استانی هیئت دولت بیش از  27 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های آموزش و پرورش تصویب شده است، همچنین 9 هزار میلیارد تومان از طریق خیرین جذب شده است و 4 هزار گروه جهادی مشغول به فعالیت هستند تا حوزه آموزش و پرورش تحول رو به جلو داشته باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها