مدیرکل حج و زیارت سیستان وبلوچستان از ثبت نام بیش از 17هزار نفر زائر عتبات عالیات از این استان در سامانه سماح خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۴۵

علی اکبر غلامپور در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی از شهروندان سیستان وبلوچستان در ایام اربعین حسینی از این استان عازم عتبات عالیات می شوند ضرورت دارد تا همه این زوار در سامانه سماح ثبت خود را انجام دهند.

 

وی افزود: تاکنون بیش از 17 هزار نفر از هم استانی های عزیز در این سامانه ثبت خود را نهایی کرده اند که طبیعتاً هر چه به ایام اربعین نزدیک تر می شویم بر تعداد ثبت نام شدگان نیز افزوده خواهد شد.

 

غلامپور با مهم دانستن بیمه زائران قبل از اعزام تاکید کرد: از آنجا که حفظ سلامت زوار یکی از اولویت های اصلی حج و زیارت است و از سوی دیگر هزینه های درمان در کشور عراق بسیار بالاست تدابیری اندیشیده شده که هر زائر تنها با پرداخت مبلغ اندک 18 هزار تومان از طریق سامانه سماح از خدمات بیمه ای در عراق بهرمند شود که توصیه موکد می شود همه زوار نسبت به قطعی کردن بیمه خود اقدام کنند.

 

مدیرکل حج و زیارت سیستان وبلوچستان افزود: تعهدات درمان سرپایی بیمه برای زائرین اربعین حسینی(ع) مبلغ 100 میلیون تومان، جراحی مبلغ 70 میلیون تومان و نقص عضو در اثر حادثه 320 میلیون تومان تعیین شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها