اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان- قزوین

استاندار زنجان در گرد همایی دهیاران در روستای بناب تاکید کرد:

اعتبارات روستایی را کلان‌تر ببینیم

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات بیشتر در راستای توازن عدالت در خدمات و  عمران و آبادی روستاها، گفت: خدمت رسانی در روستاها فقط به طرح هادی خلاصه نمی شود پس برای گسترش خدمات در روستاها باید اعتبارات روستایی را هم کلان‌تر و در ابعاد مختلف ببینیم .
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات بیشتر در راستای توازن عدالت در خدمات و عمران و آبادی روستاها، گفت: خدمت رسانی در روستاها فقط به طرح هادی خلاصه نمی شود پس برای گسترش خدمات در روستاها باید اعتبارات روستایی را هم کلان‌تر و در ابعاد مختلف ببینیم .
کد خبر: ۱۳۷۷۸۳۹
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، محسن افشارچی در دیدار مردمی و دهیاران در روستای بناب که به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون رییس جمهور در امور مجلس، مدیران، فرمانداران و دهیاران برگزار شد، با تاکید بر  لزوم توجه به  مسائل مختلف در حوزه روستایی و تخصیص اعتبار افزود:  در اختصاص اعتبارات، علاوه بر مسائل عمرانی، باید مسائل اشتغال، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی  روستاها را هم  مد نظر قرار دهیم.

وی گفت: در این خصوص شخصا  ورود می کنم و باید نگاه متوازن به همه استان، داشته باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال سعی کردیم هفته دولت را به صورت موضوعی تقسیم بندی و بر مبنای آن حرکت کنیم تا نتایج بهتری بگیریم اظهارداشت: خوشبختانه رخدادهای  مهمی نیز در این حوزه افتاده  است.
افشارچی در ادامه ضمن ارائه گزارش اجمالی از اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در یک سال گذشته، به برخی از اقدامات قابل توجه  در حوزه روستایی  اشاره  و اظهار داشت:  امسال ۳۱ کیلومتر راه روستایی و  معابر 130 روستا آسفالت شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه آبرسانی برای روستاها  تلاش بسیاری انجام می گیرد اگر چه مشکلاتی داریم اما همچنان برای رفع آنها تلاش می کنیم .

استاندار زنجان از پرداخت یک هزار میلیارد  تومان در پنج ماهه اول امسال ، از محل  بازگشت مالیات ارزش افزوده به استان خبر داد و گفت:  این رقم در مقایسه  با ۶۰۰ میلیارد تومان کل سال گذشته، اتفاق بسیار مبارکی محسوب می شود.

افشارچی اظهار داشت: انتقال مالیات برخی از شرکت‌های بزرگ مستقر در استان( که مالیاتشان در تهران محاسبه می شد) به خود استان، تحول بسیار چشمگیری در حوزه بازگشت مالیات ارزش افزوده ایجاد کرد.
وی  با اشاره به اینکه مالیاتی که از صنایع گرفته می شود به هیچ وجه قابل مقایسه با مالیاتی که از اصناف گرفته می شود نیست، گفت: به همین دلیل مردم باید بدانند که  استان از منفعت صنایع مستقر در استان بهره مند می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها