معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب استان ایلام عنوان کرد

طرح انتقال فاضلاب بیمارستان 374 تختخوابی ایلام بزودی به بهره برداری می رسد

جلسه رفع مشکل تامین آب بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل آبفای استان ایلام و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۷۰۰
به گزارش جام جم آنلاین  ایلام؛ مدیرعامل آبفای استان ایلام در این جلسه گفت: با توجه با اتصال خط لوله انتقال آب بیمارستان به تاسیسات آبرسانی ایجاد شده، اجرای زیرساخت‌های لازم از قبیل طراحی مجدد و اجرای تغییرات لازم در تنظیم میزان آب مورد نیاز کاربری‌های محل تحت پوشش، ایستگاه پمپاژ آب موجود و جداسازی آبیاری فضای‌سبز توسط دانشگاه علوم پزشکی، این شرکت نسبت به تامین آب بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام اقدام می‌نماید.

پرویز ناصری افزود: تامین آب برای بیمارستان ضروری است و این شرکت در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان، تمام تلاش خود را جهت تامین آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان بکار گرفته که با توجه به اتصال خط لوله انتقال آب بیمارستان به سیستم پمپاژ آبرسانی موجود و شبکه اصلی توزیع آب شهر  مشکل آب بیمارستان مرتفع گردیده است.

وی با تقدیر از پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های شدید، افت منابع تامین آب و تنش آبی که با آن مواجه هستیم، صرفه جویی و مصرف بهینه آب بیش از پیش ضروری است.
 
 
این بیمارستان می تواند مشکلات حوزه درمان استان را برای سال‌های متمادی رفع نماید

در ادامه رئیس بیمارستان رازی با بیان اینکه این بیمارستان یکی از مراکز درمانی بزرگ، بروز و با تجهیزات مناسب در سطح استان است، گفت: این بیمارستان می تواند مشکلات حوزه درمان استان را برای سال‌های متمادی رفع نماید که جا دارد از اهتمام ویژه مدیرعامل و مجموعه آبفای استان در راستای رفع مشکل بی آبی بیمارستان قدردانی نمایم.

همچنین مهندس هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اهمیت موضوع تامین آب بیمارستان به عنوان مرکز درمانی پشتیبان در ایام اربعین حسینی تاکید و خواستار رفع مشکل و موانع موجود شد.
 
لازم بذکر است خط انتقال جمع‌آوری فاضلاب دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان رازی ایلام بطول ۴/۵ کیلومتر و با قطر ۳۱۵ میلیمتر از جنس پلی‌اتیلن کارو گیت نیز توسط شرکت آبفای استان اجرا و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها