تجلیل نماینده ولی فقیه در هرمزگان از خانواده‌های شهدا

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با حضور در منزل شهدا ضمن دیدار با جمعی از خانواده‌های شهیدان از این عزیزان تجلیل کرد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با حضور در منزل شهدا ضمن دیدار با جمعی از خانواده‌های شهیدان از این عزیزان تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۳۷۷۴۴۳

 

هرمزگان-جام جم انلاین-نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با حضور در منزل شهدا ضمن دیدار با جمعی از خانواده‌های شهیدان از این عزیزان تجلیل کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده به ‌همراه   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور در منزل شهدا ضمن دیدار با جمعی از خانواده‌های شهیدان از این عزیزان تجلیل کرد و گفت: ولایت پذیری و حضور در جبهه‌ها برای رضای خدا دو ویژگی شهیدان بود.


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این دیدارها عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های ایثارگران دانست و اظهار داشت: مردم و مسئولان کشورمان می‌دانند که هر چه امروز داریم به‌واسطه شهدا و ایثارگران به‌دست ‌آمده و همه ما مدیون آنان هستیم.


وی ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدا افزود: والدین معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند و خدمت‌گزاری به آنان برای مسئولان بزرگ‌ترین افتخار است و امیدوارم همه ما از این موقعیتی که به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده کنیم و خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم.


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده خواستار توجه به سیره شهدا شد و خطاب به مسئولین متولی، عنوان کرد: مکتوب سازی سیره زندگی شهدا موجب می‌شود که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های دیگر انتقال یابد.


گفتنی است؛ در دیدارهای فوق‌الذکر مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و محمد رحیمی‌نژاد نخلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها