اعزام مشمولان پايه خدمتي شهريورماه 1401

معاون وظیفه عمومی استان از اعزام مشمولان پايه خدمتي شهريورماه 1401 در روزهای سه شنبه يکم و چهارشنبه دوم شهريور ماه خبر داد.
معاون وظیفه عمومی استان از اعزام مشمولان پايه خدمتي شهريورماه 1401 در روزهای سه شنبه يکم و چهارشنبه دوم شهريور ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۳۰
خراسان رضوی - جام جم آنلاین - سرهنگ" سیدمحسن شجاعی" بیان داشت: اعزام کليه مشمولان استان در پايه شهريور ماه در روزهای سه شنبه يکم و چهارشنبه دوم شهريور ماه انجام مي شود. وی افزود: اعزام مشمولان در شهريورماه 1401 از 3 شهرستان مشهد، تربت حيدريه و سبزوار برابر اطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان به شرح زير صورت خواهد گرفت؛ 
- مشمولان پايه خدمتي شهريورماه 1401 که از مشهد به خدمت اعزام مي شوند بايستي در تاريخ تعيين شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس مشهد- پايانه مسافربري، جايگاه 10مراجعه تا به خدمت اعزام شوند و از مراجعه به معاونت وظيفه عمومي خودداري کنند. 
- از طريق رسانه هاي محلي به مشمولان اطلاع رساني شود تا قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردي از قبيل: کوتاه کردن موي سر، گرفتن ناخن ها و... را رعايت کرده، وسايل شخصي، بهداشتي، قاشق و چنگال، ليوان و لباس گرم و اقلام بهداشتي مورد نياز(ماسک، موادضدعفوني کننده سطوح و دست ها) ... را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده ها براي بدرقه مشمولان در محل اعزام اکيدا خودداري کنند. 
- به مشمولان اعزامي به استان هاي ديگر در برگ محل مراجعه اطلاع رساني شده تا موادغذايي خشک بين راهي همراه داشته باشند. 
- به مشمولان ابلاغ؛ اصل مدارک مورد نياز( برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص متأهلان، پدر نظامي شاغل يا وابسته، گواهي فوت والدين، جانبازان و خانواده درجه يک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند. 
-مشمولاني که تمايل دارند شخصا به مرکز آموزش تعيين شده مراجعه کنند مي توانند حداکثر ظرف مدت 24 ساعت خود را به مرکز آموزش تعيين شده معرفي کنند. 
-از اعزام مشمولاني که هيچکدام از دزهاي واکسن کرونا را تزريق نکرده اند به مراکز آموزش خودداري خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها