استاندار ایلام خبر داد:

مهران، چرداول و ایوان سه شهرستان برتر استان از نظر تحقق تعهد اشتغال

استاندار ایلام گفت: مهران، چرداول و ایوان به ترتیب سه شهرستان برتر استان از نظر تحقق تعهد اشتغال در پنج ماهه نخست سالجاری هستند
کد خبر: ۱۳۷۷۰۹۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست شورای اشتغال استان با اشاره به عملکرد خوب استان از نظر تحقق اشتغال در مقایسه با سایر استان های کشور از ابتدای سال تاکنون گفت: ایلام با ۶ هزار ۷۷۱ تعهد اشتغال، و تحقق ۴ هزار و ۶۰۳ شغل رتبه نخست کشور را در سامانه رصد به خود اختصاص داده است
 
وی  خواستار فعالیت بیشتر و اهتمام دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای گذر از رقم و تعهد اشتغال تعیین شده استان شد و تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و فرمانداران باید تلاش کنند که علاوه بر ثبت تعهد اشتغال  ایجاد شده، از  رقم تعیین شده نیز پیشی بگیریم.

 بهرام‌نیا  همچنین خواستار استمرار فعالیت دستگاه های حوزه اقتصادی استان و بانک ها برای رونق اشتغال در استان شد و گفت: طبق ارزیابی ها در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱ شهرستان های مهران، چرداول و ایوان از نظر میزان تعهد اشتغال به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

وی میانگین بازدهی عملکرد مدیران استانی و فرمانداران را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: همه فرمانداران بعنوان رئیس کارگروه اشتغال شهرستان ها و مدیر اداره کار شهرستان بعنوان دبیر کارگروه برای تحقق رقم اشتغال باید اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد:  فرمانداران تعهد ایجاد شده اشتغال در شهرستان را بصورت راندوم رصد کنند و تمامی تلاش خود را برای افزایش میزان اشتغال و راستی آزمایی پرداخت تسهیلات بکار گیرند.

استاندار ایلام همچنین خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر بانک های  استان برای حوزه اشتغال استان شد و گفت: بانک ها منبع اصلی تامین و تزریق اعتبار برای حوزه اشتغال استان هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها