استاندار ایلام :

اداراتی که در بحث قانون تبدیل وضعیت ایثارگران کم کاری کنند معرفی میشوند

استاندار ایلام در خصوص استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی، گفت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران ابلاغ شده و لازم اجرا است و اداراتی که در بحث قانون تبدیل وضعیت ایثارگران کم کاری می کنند شناسایی و معرفی میشوند
کد خبر: ۱۳۷۵۹۵۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه اعضاء برگزار شد،با تاکید بر تکریم آزادگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، گفت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا است که با شجاعت تمام از جان و مال خود برای پیروزی نظام اسلامی تلاش کردند.
 
وی بر حفظ شعائر اسلامی و تکریم خانواده معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: در هفته دولت یکی از برنامه های مهم مسئولان دیدار و تکریم این خانواده های معظم است.
 
 بهرام‌نیا با اشاره به در پیش بودن سالروز ورود آزادگان به وطن، گفت: آزادگان شجاعانه برای دفاع از کشور به جبهه حق علیه باطل رفتند و شدیدترین شکنجه‌ها را در ایام اسارت برای حفظ کشور، نظام و اسلام تحمل کردند.
 
اربعین را مردمی برگزار خواهیم کرد
 
وی در موردبرگزاری مراسم اربعین نیز گفت: اربعین را مردمی برگزار خواهیم کرد و در این مسیر دست همه کسانی که در عرصه‌های مختلف اربعین مشارکت می کنند را به گرمی می فشاریم.
 
استاندار ادامه داد: مردم استان ایلام به واسطه میزبانی شایسته از زوار در کشور به پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه‌السلام ملقب شده اند و  چه کسانی بهتر از این مردم می توانند در برگزاری این مراسم باشکوه پای کار و متعهد باشد.
 
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها